Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Algoritme

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. May 15
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 08:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer!

Er der tilfældigvis nogen herinde, som er skarpe til at oprette algoritmer?
Havde en ide om, at man kunne bruge den på fodbold, så den automatisk beregner en chancevurdering ud, gennem f.eks. mål scoret, vundne kampe osv.

Håber på hjælp 😊

Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 00:05

Skide god ide, se om du kan lave en algoritme der overgår bettings sites Big data maskiner. :-)

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Tilmeldt 27. May 15
Skrevet kl. 01:18

Hvis man kan (som nogle) tjene penge på det, så skulle det nok være muligt gennem en algoritme 😊
Valuebetting 👍🏻

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1511
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 04:43
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa, kan du finansiere udviklingen?

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra Skive
Tilmeldt 6. Apr 16
Indlæg ialt: 302
Fra  SAH - Consult Skrevet kl. 07:27

Du skal også finde en med domæne-viden om fodbold - f. eks hvad influerer chancevurderingen? Vunde kampe og måske scoret mål er en ting, men hvad ellers? 

Derudover skal du sikre dig at de input variable du finder ikke er auto-korreleret, f. eks kunne man godt forestille sig at vunde-kampe og antal scoret mål er auto-korreleret, så her må du kun vælge en.

Det du søger er en dygtig statistiker der kan lave og træne modellen for dig, og en en med meget kendskab til fodbold og hvad der influerer hvad.

Spændende projekt :-)

Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 07:38

Ja det kan "nogle". Nogle af de største kapital forvaldere bruger algoritmer. Min pointe er; det er deres maskiner du skal slå. 

Dvs du er oppe imod nogen der kun sidder og laver det her, og har gjort i en lang årrække samt har de helt tunge finanser i orden til udviklingen og til hurtigste reaktion (algoritmer vinder på mili sec).

Du søger efter en algoritme haj på Amino og tænker ikke du har de samme finansielle muligheder som kapitalforvandere eller andet.

Jeg siger ikke det er umuligt, blot at du ikke har set et hul i deres maskineri og odds derved ikke er i dit favør.

Happy hunting.

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 02:31

Jeg tror, at du måske kan revolutionere ved at bruge kunstig intelligens. Indtast de variable, som du mener kan have indflydelse på resultatet og lad KI om resten! Hvor du lige finder sådan et program, ved jeg selvfølgelig ikke, men det er en god idé, dét er jeg sikker på. Lad dig i øvrigt ikke slå ud af, at 'hvis det kunne lade sig gøre, så var det allerede gjort' og 'du er oppe imod de store, som er langt klogere': Go for it! 

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1147
Skrevet kl. 17:19

Jørgen Kirkegaard:
Jeg tror, at du måske kan revolutionere ved at bruge kunstig intelligens. Indtast de variable, som du mener kan have indflydelse på resultatet og lad KI om resten!

Hmm hvad med shortest path algoritmen? 

(den første KI)
Tilmeldt 27. May 15
Skrevet kl. 12:29

Hvad indebærer denne?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)