Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sælge plakater - hvor skaffer man designs?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 1. Jun 16
Indlæg ialt: 281
Fra  www.MyNewArt.dk Skrevet kl. 00:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg har efterhånden fået en fin trafik på min side - galleri mynewart.dk - og føler nu at tiden er inde til at udvide sortimentet.

Jeg har indtil nu solgt malerier, og tænkte derfor at plakater kunne være et fint supplement til siden.

Jeg er dog lidt på bar bund i forhold til hvem man skal have fat i.

Findes der nogle steder, hvor man kan købe en "pakke" med diverse plakatdesigns, eller hvordan kommer man igang?

Mvh.

Malthe

Flotte, abstrakte og billige malerier - Allesammen håndmalet og i rigtig god kvalitet - Besøg galleri mynewart - Malerier til salg.

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 10:17
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Prøv at kigge på diverse billedbaser på nettet, hvor du kan købe royalty free billeder.
Det vil sige at du betaler et engangsbeløb for at få lov til at benytte dem.

Prøv at Google på "Royalty free images". Canstock, iStockphoto og PeopleImages er ihvertfald et par bud.

/Jesper

Tilmeldt 1. Jun 16
Fra  www.MyNewArt.dk Skrevet kl. 21:54

Tak Jesper :)

Jeg må se om der er nogle egnede til plakater-produktion :)

Er der nogle, der kender til andre steder? Måske nogle, der gør sig i at sælge plakat-design til shops?

Mvh.

Malthe

Flotte, abstrakte og billige malerier - Allesammen håndmalet og i rigtig god kvalitet - Besøg galleri mynewart - Malerier til salg.

Tilmeldt 26. Dec 16
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 22:58

http://posterstyle.dk

Tilmeldt 1. Jun 16
Fra  www.MyNewArt.dk Skrevet kl. 23:04

Hej Lasse

Der er en mail på vej til dig :)

Mvh.

Malthe

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15052
Tilmeldt 3. Jul 16
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 23:50

Der findes rigtig mange designs der er nemme at købe sig adgang til. Skil dig ud og co-lab med forskellige designere og del fortjenesten i porten så har du noget unikt i en branche der har lave entry barriere

Tilmeldt 3. Jul 16
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 23:59

Det er en "hård" branche ment på den måde, at der er relativt lave etablerings omkostninger og derfor rigtig mange spillere på markedet.

Hvad jeg dog ikke har set på markedet er kendte designere, eller up coming designere der kan lave selve designet og Du så kan stå for markedsføringen og salget og en overskudsfordeling. Det tror jeg kunne være spændende.

Tilmeldt 4. May 16
Indlæg ialt: 669
Fra  Papan Games - Papangames.dk Skrevet kl. 09:27

Hvad bruger i til at trykke plakaterne, og hvad bliver de trykt på?

Tilmeldt 1. Jun 16
Fra  www.MyNewArt.dk Skrevet kl. 17:18

Hej Frederik-N

Var spørgsmålet henvendt til mig?

I så fald: Det ved jeg ikke endnu.

Jeg er kun i opstartsprocessen, hvor jeg skal have styr på design, rammer, print og papir :)

Konkurrencen er meget hård, men jeg har heldigvis allerede et domæne med forholdsvis mange daglige besøg indenfor samme segment, indtil min nye side bliver "stærk nok" :)

Mvh.

Malthe

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)