Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Anonym bankkonto.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Jan 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg har en Facebookgruppe, hvor det koster penge at være med. Det er der selvfølgelig nogen der er utilfredse med og og jeg undersøger derfor muligheden format lave en anonym bankkonto så jeg ikke behøver at stå frem som person. Jeg bliver ofte truet af "fake profiler" og profiler med ansigt.
Jeg tjener ca 2500kr om måneden på gruppen.

Derudover har jeg startet to hjemmesider, den ene relatere sig til gruppen og på dens åbningbsuge havde den 3000 unikke besøg samt mere end 10000 sidevisninger.
Er der nogen muligheder format tjene penge på hjemmesider, udover de forskellige ads.

Håber på gode råd.

Med venlig hilsen

Jaber1989

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46660
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:30

En bankkonto - bare dens nummer - er vel anonymt som sådan? 

Det er klart at er der en forbrydelse kan politiet få adgang til ejeren men ellers er en bankkonto set som nummer jo anonym (man man se filial men filialen poster ikke ejer)

Omvendt - at ville kræve penge op af folk og ville være totalt anonym vil givet kunne ramme imod andre love

1
Spil åbent spil med hvem du er hvis du opkræver penge for en service - facebook er ikke undtaget ordentlig opførsel

2

slet anonyme indlæg - det kan du som administrator, men det skal ikke forhindre de i at hive dit i retten hvis dit projekt er fake

3
Hvis du diver virksomhed, også via facebook, og forventer oms svarende til momsgrænse, skal der moms på og så kan du findes via CVR.dk

Generelt set er det ret bekymrende med en forretningsmand som driver noget han ikke vil stå ved

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 7. Jan 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:52

Tak for svar John.

Jeg har spillet åbent spil frem til i dag, men at modtage dagligt trusler fordi man smider folk ud der ikke kan opføre sig ordentligt er ikke i orden. Jeg vil ikke skjule mig for myndighed eller andet. Ønsker blot ikke mit navn skal være synligt mere.

Vil ikke kalde det en virksomhed da jeg ikke sælger noget, det koster blot xxkr at være med og mange mennesker har intet i mod det, det er blot når nogen chikanere andre og de bliver smidt ud at de har en tendens til at angribe mig.

Med venlig hilsen

Jaber1989

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46660
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:09

Det er ikke din bankkonto nummer der gør du er officiel genkendeligt med navn og adresse i alle fald, og når du skriver du tjern 2500 pr måned og vil vide om du kan tjene mere på andre sager, lyder det som en lille forretning
At en adm på en facebook side eller andet får sure svar og ballade, er del af verden 

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)