Dette er et fladt vristspark direkte ind i mængden. Jeg har arbejdet med network marketing i ca 10 år, først i et selskab hvor vi byggede med front line og udbrydere, idag arbejder jeg med et binær system, og vi bygger gerne i dybden gerne 20 led ned selv om vi kun får for 8, men det skaber motivation og stabilitet i dybden.
Jeg ved ikke om folk altid taler for det de arbejder med ?
Men fakta er at DSA sidste år gav prisen for den bedste og mest kreative bonusplan til et selskab med et binær system, hvor du kan nå max positionen ved at have 4 linier, det skal dertil siges at selskabet er over 10 år gammel og vokser stabilt, og DSA er jo som bekendt vores alles upartiske oplysnings organ.
Da Businessweek gav firmaet en 6 plads blandt 1000 firmaer, og dette er ikke en salgs tale, men fakta og det er hvad vi som networkere har brug for, ikke luftkasteller og hurtige penge.
Jeg inviterer jeg til gratis træning med Tim Altvarter, skaberen af Golden keys systemet, han fortæller om hans rejse fra broke og hvordan han fik succes, " Big ALL tilhører fortiden " Og du går derfra med en konkret handlingsplan ikke bare endnu en smart taler med en masse teorier.
Det foregår i Århus Fredag 3-3-06, kl 19-21.30
Hvis du er bange for at blive betaget eller røvet, står du på usikker grund.
Ha en god dag
|
Det var da en lidt "tam" reklame.... hvilket selskab er det du promoter?
Tim Altvarter må være stavet forkert - han er ikke at finde på Google - og findes man ikke der er man da slet ikke interessant ;-)
Ledte nemlig efter en reference til dit indlæg, idet selskabet ikke nævnes... ;-)
Tjek lige om ikke godt nok du har stavet hans efternavn forkert - og husk at det virker bedst, i "reklamesammenhæng", når man staver personers navne rigtigt. Ikke en kritik eller fnidder-fnadder, bare et godt tip ;-)
Lasse