Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Network marketing

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Dette er et fladt vristspark direkte ind i mængden.

Jeg har arbejdet med network marketing i ca 10 år, først i et selskab hvor vi byggede med front line og udbrydere, idag arbejder jeg med et binær system, og vi bygger gerne i dybden gerne 20 led ned selv om vi kun får for 8, men det skaber motivation og stabilitet i dybden.

Jeg ved ikke om folk altid taler for det de arbejder med ?

Men fakta er at DSA sidste år gav prisen for den bedste og mest kreative bonusplan til et selskab med et binær system, hvor du kan nå max positionen ved at have 4 linier, det skal dertil siges at selskabet er over 10 år gammel og vokser stabilt, og DSA er jo som bekendt vores alles upartiske oplysnings organ.

Da Businessweek gav firmaet en 6 plads blandt 1000 firmaer, og dette er ikke en salgs tale, men fakta og det er hvad vi som networkere har brug for, ikke luftkasteller og hurtige penge.

Jeg inviterer jeg til gratis træning med Tim Altvarter, skaberen af Golden keys systemet, han fortæller om hans rejse fra broke og hvordan han fik succes, " Big ALL tilhører fortiden " Og du går derfra med en konkret handlingsplan ikke bare endnu en smart taler med en masse teorier.

Det foregår i Århus Fredag 3-3-06,   kl 19-21.30

Hvis du er bange for at blive betaget eller røvet, står du på usikker grund.

Ha en god dag

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 17:03
Det var da en lidt "tam" reklame.... hvilket selskab er det du promoter?
Tim Altvarter må være stavet forkert - han er ikke at finde på Google - og findes man ikke der er man da slet ikke interessant ;-)

Ledte nemlig efter en reference til dit indlæg, idet selskabet ikke nævnes... ;-)

Tjek lige om ikke godt nok du har stavet hans efternavn forkert - og husk at det virker bedst, i "reklamesammenhæng", når man staver personers navne rigtigt. Ikke en kritik eller fnidder-fnadder, bare et godt tip ;-)

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 18:18
Hej HR Burholt

Tak ! Du har ret, jeg har stavet forkert, prøv at søge på google med teksten " golden keys tim altvater " så sker der noget.

Og så lidt reklame, det andet var jo bare en kort orientering.

Så vidt jeg ved er det første gang at DK er det første land som et MLM firma åbner i Europa efter UK, det gir den fordel at vi er et skridt foran når Tyskland åbner om 2 måneder og skandinavien til nytår.

Desuden har vi patent på nogle helse produkter, fremstillet i egne laboratorier, hvor universiteter uddanner forskere.

Og så til orientering har vi fået ansat Herbal life´s manager for international business John Price, da han så regnskabet og væksten, var han solgt.  " det hele er fact ingen opblæste historier "

Det er fast arbejde, men sikken en basis for en sund forretning.

På det følgende link kan du se den pris vi fik af DSA.

På næste link kan du se business weeks vurdering af firmaet

Og her er så min hjemmeside.

Håber du gir dig tid til at undersøge tingene inden du Evt. kommenterer

Og endnu en gang tak for din respons

Lars

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 19:01

Takker for "lidt mere" info, Lars, omend jeg måtte et godt stykke ned i indlægget før et "clue" viser sig: Du er i Mannatech.

Det er ved at være - vel omkring to år nu - at processen omkring den længe ventede åbning af Skandinavien har været undervejs; der har ihvertfald været snak om glyco og glyco-ernæring i lang tid her i Danmark. Formoder du - ligesom en lang række af dine danske Mannatech-kolleger har været signet op på engelske adresser, hvorfra logistikken af produkter til eget forbrug, har foregået eller stadig foregår.

P.t. er jeg ikke helt opdateret på Mannatech - men det kan jo være du kan hjælpe mig lidt på vej.

Iøvrigt kunne jeg ikke finde Mannatech nævnt i den artikel du henviser til på Businessweek - men muligt Mannatech er en division under et af de nævnte selskaber? - eller også læser jeg simplthen for hurtigt (længere tekster og artikler bliver jo lyn-skimmet, men noget siger mig at fuldt udbytte af den måde at læse på, ja den besidder Superman kun).

Tog en tjekker på DSA - Direct Selling Association - website; Det er en alletiders pris selskabet Mannatech fik i det forgangne år: Det er jo ikke hver dag et selskab sådan må ændre hele deres bonusplan for at holde sig i selen og følge med konkurrenterne, men udfra det jeg læser ser det da ud til at den strategi var både nødvendig - men også et godt træk.

Af andre omveje havde jeg ganske vidst hørt om disse ændringer - og at de havde en væsentlig del af årsagen til de fornyede planer om at blive globale. 10 år gamle selskaber der kun er åbnet officielt i små 6-8 lande er som oftest ikke de allermest interessante selskaber for erfarne networkers, eftersom boomet ville være sket langt tidligere, såfremt produkt, selskab og timing gik op i en højere enhed. Omvendt betyder det jo at der er visse muligheder i at se på hvorvidt man kan trække selskab til mange af de lande som endnu ikke er åbnet.

Men det er i allerhøjeste grad interessant at følge med i udviklingen omkring Mannatech - og om en ændring af bonusplanen - alene kan gøre selskabet globalt og helt fremme i førertrøjen indenfor bl.a. glyco-ernæring.

Keep us posted med nyheder og opdateringer.

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 19:07
Dato: 2/27/2006 6:18:08 PM Forfatter: Lars Olesen

Tak ! Du har ret, jeg har stavet forkert, prøv at søge på google med teksten '' golden keys tim altvater '' så sker der noget.

Fandt iøvrigt lige denne artikel af Tim Altvater, som faktisk er ganske udmærket, i sammenhængen "Hvordan man finder det rigtige produkt og selskab" - en debat vi har haft flere indlæg omkring her på Amino:

Lasse Burholt

Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 20:01

Hej igen

Hvis du klikker på business week linket og går ned i venstre side står der mannatech som nr 6.

Danmark åbnede for salg af glycoernæring August 2005 og vokser nu hurtigere end Uk, de væsentlige produkter er godkendt af fødevare styrelsen, resten købes hjem til personligt forbrug indtil videre.

Da mannatech i udgangs punktet ikke var et erfaren netværks firma, men et forsknings og udviklings firma har de jo måtte gøre sig erfaringer med MLM.

Og som sagt havde Mannatech ansat John Price, da han har været med til at åbne 33 lande for herbal life, så det skal nok gå.

Gennem hele 2006 er der planlagt møder med forskere, læger og business folk og Mannatech har valgt at invistere store beløb i Danmark, det giver os en virkelig god støtte, der er rart når der er en plan vi kan følge som distributører, der er ligeledes en plan for det meste af europa, alt bilver godkendt og tjekket før Mannatech foretager sig noget.

Nå nok om det, det er godt for mig det er det vigtigste.

Ha en god aften

Lars
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 20:30
Dato: 2/27/2006 8:00:43 PM Forfatter: Lars Olesen
Hvis du klikker på business week linket og går ned i venstre side står der mannatech som nr 6.

Ups! - Jeg havde slet ikke set listen til venstre på Businessweek siten - men klikkede just på "Mannatech/Stock info MTEX" i listen - og dette link er da væsentlig mere interessant: The Top 10 Hot Growth Companies --- brug det fremover i din promotion, så slipper folk for at læse alt muligt andet ;-)

Lasse Burholt

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)