Kære alle Amino'er. Jeg er kommet til den konklusion, at jeg har brug for hjælp. Hjælp til at finde en måde at begynde mit spinkle forsøg på at være freelance skribent. Jeg har skrevet indlæg både for Køge Dagblad, Weekendavisen, Metier m.fl. og er blevet tilbudt forskellige småstillinger rundt omkring, men det er af forskellige grunde ikke kommet videre. Så mit spørgsmål er nok: Hvordan (eller hvor) kan jeg få en fod indenfor i branchen? Jeg er ved at uddanne mig som journalist, men ønsker virkelig at komme i gang med noget studierelevant - jeg er ikke kræsen! Håber virkelig, at i har gode idéer og råd til hvor og hvordan jeg kan starte! :) Bedste hilsner Signe Smith |
Hvis du ikke er kræsen så kan det måske være en idé at kigge lidt på at blive tekstforfatter inden for SEO og linkbuilding. Der findes tekstbureauer hvor du kan blive tilknyttet, men ellers kan du jo altid bruge amino.dk eller marketers.dk og give folk et godt tilbud på SEO tekster og linkbuilding tekster. Typisk er prisniveauet mellem 0,15 øre til 0,25 øre pr. ord.