Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bil eksport

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Brande
Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 591
Fra  www.wristease.dk Skrevet kl. 08:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvordan finder man de rigtige biler at sælge til Tyskland og hvordan finder man en køber
Kan se vi kan få dobbelt så meget for vores bil bare i afgifter

Thomas

Tilmeldt 23. Jul 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:16

Hej.

Det kræver at du kan afgiftberegne.

Normalt vil man købe biler til eksport på auktionssider, der er forbeholdt autoforhandlere. Så man skal oprettes og godkendes der først, så kan man følge med i auktionerne og byde på bilerne. Hvis der er sammenhæng mellem afgifthjemtagelsen og salgspris på f. eks mobile.de, plus det overskud du har fastlagt dig på, ved du hvor meget du kan tillade dig at byde...

Det er egentlig rimeligt simpelt, når man først er inde i reglerne. Er der tale om mange biler, kan man blive godkendt af skat til selv, at hente afgiften hjem, der vil dog komme stikprøver ses skats side...

Held og lykke😊
(Skulle du have brug for hjælp, kan jeg kontaktes på 5126 1866)

Venligst
Morten

Fra Brande
Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 591
Fra  www.wristease.dk Skrevet kl. 15:59

hejsa

jeg prøver lige at give dig et kald i morgen hvis det er ok.

jeg vil gerne starte op i det små har firma i forvejen, men har altid godt kunne lide at handle, og vil i gang med det stille og roligt

har været inde på skat og se priser man kan søge på, men det er mere hvilken prisklasse man skal gå efter da man jo skal af med minimum 8500 der bliver fratrukket af skat.

har før været på bilauktion mange gange fysisk, har selv prøvet med privat bilen på autocom.

man kan vel også lede efter dem på dba og finde nogle interresante biler, men det kan vi snakke om er du indenfor branchen i dag

thomas

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)