Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mening om logo

Side 4 ud af 5 (45 indlæg)
Fra KBH.Ø
Tilmeldt 16. Apr 14
Indlæg ialt: 27
Fra  frisorhans.dk Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Som en tidliger har skrevet. Der skal være forskel i Hoffmans og have-& multiservice.

Der bør ikke være bindestreg samtidigt med "og"tegnet. Dette tegn skal være lidt mindre da det forstyrre væsentligt.

Vælg en tykker streg i hoffmans-igen for at skabe en mere elegant og enkelt LOGO. Husk at logoet bruget til alt-for eks facebook og tweeter, derfor må du opsætte dit logo, så du få en oplevelse af et responsiv logo- det betyde at før du endelig vælger skal du tjekke både på telefonen,tablet og pc. uden denne gennemgang er du ikke velforberedt da det er væsentligt at se opsætningen i de forskellige medier.

Hans

Ejer

Stømpen IVS

Fra Froðba, Færøerne
Tilmeldt 12. Sep 08
Indlæg ialt: 180
Fra  Polarskelti Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Glem i første omgang bindestregen. Det er en detalje som er helt unødvendig, for hvis dit firma skal tages seriøst og huskes, så er du nødt til at få redesignet dit logo fuldstændigt.

Som en anden har skrevet herinde - han lavede vist også logoer. Lyt til ham, for han har nogle gode pointer. 

Vi husker bedst i billeder og farver og former. Dit logo - undskyld jeg siger det - er uprofessionelt lavet, og det smitter direkte ned til tanken om du nu også kan udføre dit arbejde godt nok. Sådan er det bare. Du er nødt til at ofre nogle penge på at få lavet et ordentligt logo - om ikke andet så for at skille dig positivt ud fra mængden af dårligt designede logoer som er lavet en eftermiddag i Word uden tanke for psykologien bag et design.

- Thomas Skipper

Hvad sker der mon på Polarskelti.com? 

Tilmeldt 12. Jan 17
Indlæg ialt: 30
Fra  weight loss Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Uanset hva folk måtte syntes om grammatik, så ser det bare bedre ud uden bindestreg.

Og til folk der går amok over at det er irreterende at logoer ikke er grammatisk korrekte, så er der kun 2 ting at sige om det.

1.

Når man laver et logo kan man ikke tage hensyn til en minoritets tvangstanker.

2.

Sjovt at du har et problem med at fjerne en bindestreg, men du har ikke et problem med at bruge et blomsterblad istedet for bogstavet O haha

Tror ikke brugen at blomsterblad er grammatisk korrekt :-)

Tilmeldt 12. Jul 16
Indlæg ialt: 10
Fra  Nordsted Design Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Meget præcist talt. Smile

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Weight loss:

Uanset hva folk måtte syntes om grammatik, så ser det bare bedre ud uden bindestreg.

Og til folk der går amok over at det er irreterende at logoer ikke er grammatisk korrekte, så er der kun 2 ting at sige om det.

1.

Når man laver et logo kan man ikke tage hensyn til en minoritets tvangstanker.

2.

Sjovt at du har et problem med at fjerne en bindestreg, men du har ikke et problem med at bruge et blomsterblad istedet for bogstavet O haha

Tror ikke brugen at blomsterblad er grammatisk korrekt :-)

Tvangstanker? Tror du helt har misforstået alt om hvad der skal til for at blive betragtet som et pålideligt firma nu om stunder.

Jeg vælger at tro på, at det er minoriteten der skider højt og flot på grammatikken.

Vi er heldigvis stadig flest, som værner om det danske sprog, og prøver på at vejlede folk i den rigtige retning.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Fru Hartmann, generelt er jeg enig, men ikke i et logo, det skal se godt ud. :-)

Fra Froðba, Færøerne
Tilmeldt 12. Sep 08
Indlæg ialt: 180
Fra  Polarskelti Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Grammatiske fejl i et logo går bare ikke. Vores sprog bliver forfladiget nok i forvejen, og det virker bare uprofessionelt med grammatiske fejl i et logo.

Stavefejl er noget andet - hvis man er bevidst om det. Som fx Jem og Fix, hvor de siger at de har sparet H'et væk. Det er nok også det mest skøre jeg har hørt i en reklame som baggrund for at deres produkter på den baggrund er billigere. Nu er jeg selv inden for skiltebranchen og tro mig - så dyrt er et H altså heller ikke. :-)

Men tilbage til dig der skal bruge logoet. Hvis ikke du selv magter opgaven og eller gider at bruge en masse tid (dermed penge), så få fat i en der ved hvad han taler om og kan visualisere det for dig.

Hvad sker der mon på Polarskelti.com? 

Fra Froðba, Færøerne
Tilmeldt 12. Sep 08
Indlæg ialt: 180
Fra  Polarskelti Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Arh, Nu jeg alligevel var i gang har jeg lavet 2 forslag til dig.

Jeg hælder mest til forslag 2 hvor det sorte også kan symbolisere jorden der bliver gravet i, og opdelingen af HOFF MANNS synes jeg også giver god mening rent visuelt. Skovlen danner også en pil nederst der skråner over mod have- og multiservice, så det er er et naturligt flow for øjnene først at se HOFFMANNS - bagefter se hvad du tilbyder.

Jeg har naturligvis lavet det i Illustrator - og kan derfor skaleres ned eller op til uanede størrelser. Skulle du få lyst til at bruge det eller idéen, siger du bare til. Jeg kan endda lave dem som klistermærker eller skilt til dig ;-)

Hvad sker der mon på Polarskelti.com? 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Skipper, de er flotte, især nummer 2.
Professionelle, flot arbejde.

Fra Froðba, Færøerne
Tilmeldt 12. Sep 08
Indlæg ialt: 180
Fra  Polarskelti Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak, designnørden :-)

Hvad sker der mon på Polarskelti.com? 

Side 4 ud af 5 (45 indlæg)