Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp! Jeg har startet en webshop! :-S

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 3. Aug 13
Indlæg ialt: 50
Fra  IT Kabler Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok, Jeg mener jeg har fået nogenlunde styr på de mest basale funktioner i min webshop på http://www.itkabler.dk nu.

Kan du give mig 2 eksempler på hvad der mangler, så den virkeligt sparker røv og sælger godt? :-)

Tilmeldt 19. Nov 13
Indlæg ialt: 131
Fra  NTK Trading Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars.
Rigtig fin side og ekstremt billige priser.
Personligt savner jeg et større udvalg, end lin nogle relativt få netværks kabler og lidt værktøj. Blandt andet savner jeg, når nu du har værktøj til at lave kabler, at der er netværks kabel i meter mål uden stik.
Derudover tænker jeg også, at der sagtens kunne være nogle VGA — DVI — og HDMI kabler. Evt nogle strøm kabler og mini jack kabler

Indehaver af Varde Tv & IT Service

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 3. Aug 13
Indlæg ialt: 50
Fra  IT Kabler Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolai.
Tak for dit input! jeg er godt klar over at der ikke er ret mange produkter lige nu. Der er mange flere på vej! :)
Mit spørgsmål gik mere på brugeroplevelse, opsætning af shoppen og lignende. Har man en god fornemmelse som kunde?

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 00:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars jeg prøvede for sjov at lægge noget i indkøbs kurven. Siden kunne godt være en anelse hurtigere den står og snurre i lidt tid inden der sker noget og som der siges så mangler der en dele flere vare på hylderne evt noget IT software, powerbanks eller andet.

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Tilmeldt 19. Nov 13
Indlæg ialt: 131
Fra  NTK Trading Skrevet kl. 06:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, det er helt i orden.
Jeg vil så sige, ligesom en anden, at den virker meget tung at indlæse. Jeg nåede at få en fejl, pga lang indlæsnings tid

Indehaver af Varde Tv & IT Service

Fra Tilst
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 08:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tillykke med webshoppen. Så er man ligesom i gang, og man har jo muligheden for at optimere på tingene henad vejen.

Områder der kan optimeres på:

- Footer: måske en anden tekstfarve
- Footer: vis hvilke betalingsmuligheder du tager imod
- Loadtid ved "læg i kurv": når man lægger noget i kurven tager den lidt lang tid om at loade
- Produktside: hvis jeg fx skulle købe en skrue og bits, så kunne jeg godt tænke mig, at jeg kunne se billedet i et større format
- "læg i kurv" knap: vælg en farve til denne knap der skiller sig ud fra resten, fx Grøn
- Få sat 3 USP'er på: fx: 1. Dansk Webshop, 2. Sikker handel, 3. Hurtig levering
- Profilbilledet du har her på amino, kan du også sætte på din webshop med overskriften: brug for hjælp så skriv til mig (dette giver et personlig præg)
- Topbilledet: er for kort. På min 27" der repeates billedet horisontalt, og det ser ikke så kønt ud

Her var der lige lidt punkter du kunne tage et kig på :)

Du er velkommen til, at oprette et link til din webshop på min hjemmeside: https://findenwebshop.dk/

Så får du dig ihvertfald et backlink herfra.

Knæk og bræk med webshoppen

Fra Holstebro
Tilmeldt 5. Jan 17
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg synes der er meget "hvid på hvid". Bliver lidt forvirret når jeg åbner siden op første gang. Måske bare mig. :)

Seneste projekt: Onlinelaanene.dk

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 3. Aug 13
Indlæg ialt: 50
Fra  IT Kabler Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :

@maria Tak! Tjoe den er nok lidt for bleg! :) jeg har i første omgang fokuseret på funktionalitet og overskuelighed!

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 3. Aug 13
Indlæg ialt: 50
Fra  IT Kabler Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Dimitri!

Tak for de konkrete ting at gå i gang med! :-) Og for mulighed for backlink! Det er fedt! :)

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 3. Aug 13
Indlæg ialt: 50
Fra  IT Kabler Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Nicolai og Linkcentralen.dk :)

Jeg skal selvfølgelig ha 110% fart på siden!

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)