Jeg har brug for lidt hjælp til et dilemma jeg står i.
Sagen er den at jeg i et godt stykke tid nu har prøvet på at stable et projekt på benene.
Det drejer sig om en Natklub/Spillested.
Jeg har prøvet på at få det op at kører med 2 forskellige partnere nu. Det skal lige siges at jeg ikke selv har pengene til det her projekt men mig der har alt viden omkring det og flere års erfaring fra branchen.
Problemet der er opstået er at første partner pludselig hoppede fra. Så fandt jeg en anden partner hvor hans far var med inde over til at finansiere projektet. Jeg havde fået stort set alt det praktiske på plads og lavet en forretningsplan, fundet lokaler, snakket med leverandører og meget mere. Men nu svarer min "makker" mig ikke mere og kan generelt ikke få fat på ham. Så det løb er også kørt nu.
Spørgsmålet her er. Skal jeg bare droppe projektet fuldstændig, og finde mig noget andet at interessere mig for?
Eller skal jeg prøve endnu engang på at finde en partner. ?
Jeg ved udmærket godt at det er en svær og hård branche at komme ind i og få succes med. Men jeg tror 110 % på at det her vil blive til noget godt.
Jeg brænder bare så meget for det her. Det er min passion og det er den branche jeg er aller bedst til. Jeg lægger alt min tid og sjæl i det og er klar til at ofre alt for at det skal lykkes.
Har brug for at hører nogle meninger på det.
Så giv gerne en feedback på hvad i mener.
Jeg har ikke tænkt det igennem, men kunne det være en idé at spille på flere heste samtidig? Det kunne være en bank, en investor, en partner osv. Så vil katastrofen ikke være så stor, hvis én springer fra. Jeg synes i al fald, at du skal klø på, så længe du brænder for det.
Jeg vil hellere end gerne arbejde hårdt og det gør jeg skam også med flere jobs. Men der skal bare også være til ens faste udgifter og sådan. Så det er ikke meget jeg kan lægge til side.
Ihvertfald ikke nok til at jeg nogensinde kommer i nærheden af den størrelsesorden som det nu engang koster at starte sådan et projekt op.
Og med hensyn til investorer. Så ved jeg ikke præcis hvor jeg finder dem eller hvor jeg kan komme i kontakt med dem henne.
Den første partner var nemlig en her på amino og den anden kendte jeg ikke forvejen.