Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Håndtering og backup af e-mails

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Nærum
Tilmeldt 4. Jan 17
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Leder efter en anbefaling af et firma, dansk eller udenlandsk, til at håndtere vores e-mails.

 Vi har i mange år entreret med et firma (Scannet.dk) der håndterer alle vores mails. De sender og modtager vores mails via det de kalder en Microsoft Exchange Server. Det er ikke et webhotel, de hoster ikke vores hjemmeside, kun mails.

 Jeg henter og sender mails via min Outlook, som jeg sværger til (jeg er ikke gode venner med Gmail’s system) Alle vores adresser hedder noget med navn@voreshjemmeside.dk, og sådan skal det blive ved med at være. (ved ikke om gmail kan gøre det også?). Jeg sidder med hovedadressen her på kontoret, og så har vi mulighed for et ubegrænset antal mailadresser ved siden af. Disse andre af organisationens adresser er sat op til at videresende, så de kan kun modtage på adressen, ikke afsende fra vores adresse. De mails der bliver sendt fra min Outlook bliver ikke gemt hos Scannet.dk, der gemmes kun dem der bliver modtaget, så pt, har vi altså ingen back-up på afsendte e-mails.

 Scannet.dk har to ordninger en billig ”Light” version med plads til ca. 1 Gb mails, og så har de en opgraderet ”Prof” pakke som koster boksen hver måned, og som der så til gengæld ikke er nogen begrænsninger på.

 Jeg efterlyser et sted som Scannet.dk, men med mere plads, findes det? Jeg søger også backup af omkring 1 Gb e-mails og stigende, er det sikkert nok at gemme dem som en enkelt pst-fil på eksempelvis Dropbox?

Har Amino nogen erfaringer her?

Med venlig hilsen

Johnny B. Rasmussen

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Du har brug for Microsoft Office 365 Hosted Exchange.

Her er der masser af plads. Få en postkasse på 50 GB pr. bruger, og send vedhæftede filer på op til 150 MB.
Og det fungerer super brugervenligt, uandet om du benytter din Outlook, webmail, smartphones eller tablets.

Du kan købe Office 365 direkte hos udbyderen - Microsoft.

Priser på Office 365 Business Essentials, der indeholder hosted echange, finder du her: https://products.office.com/da-dk/business/office-365-business-essentials

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

John Nielsen:
Du kan købe Office 365 direkte hos udbyderen - Microsoft.

Helt enig med John her, exchange Online (Office 365) er løsningen for dig/jer.

Hvis I ikke har mod på at købe direkte fra Microsoft, afregne via kreditkort og selv stå for teknikken, så er det også muligt at købe gennem en partner.

Vi er Microsoft 1-TIER partner på Office 365 og kan (som de andre 1-TIER partnere) hjælpe dig med valg af løsning, håndtering, flytning og administration - samt sende en letforståelig faktura på dansk ;)
https://partnercenter.microsoft.com/en-us/pcv/solution-providers/solutio-aps_4295736596/87530_2 

Det samme kan alle de andre partnere selvfølgelig, muligvis med undtagelse af den danske faktura, det kræver 1-TIER eller Direct Partner niveau.

Held og lykke med projektet
/Brian

Tilmeldt 28. Apr 16
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Motorhistorisk Samråd:

Jeg efterlyser et sted som Scannet.dk, men med mere plads, findes det? Jeg søger også backup af omkring 1 Gb e-mails og stigende, er det sikkert nok at gemme dem som en enkelt pst-fil på eksempelvis Dropbox?

Det der med mail@firmanavn.dk kan man godt med gmail.

Men mon ikke Office 365 Exchange er vejen frem og det har Scannet også - de plejer at være flinke til at flytte dine mails til Office 365

https://www.scannet.dk/office-365/

/S

Fra Nærum
Tilmeldt 4. Jan 17
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak til alle for de gode (og hurtige) svar.

Vi kører allerede med Office 365 pakken, men kender åbenbart ikke alle muligheder i den, eller også er dette noget ekstra?

Uanset hvad så har jeg nu et par gode fif at gå videre med, tak for det. Det inkluderer en snak med Scannet, som vi da ikke har noget umiddelbart behov for at skifte fra, med mindre deres udbud kan gøres billigere/bedre et andet sted.

Endnu en gang tak for hjælpen

/Johnny

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er helt på linje med John og Brian her. En Office 365 løsning direkte fra Microsoft lyder som det helt rigtige for jer.

Hvis I ikke selv vil forestå overgangen fra Scannets Exchange løsning til MS Office 365, så alliér jer med en god partner, som kan klare jobbet for jer. Det er der en række firmaer, som kan hjælpe jer med.

Dbh. Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Tilmeldt 29. Aug 12
Indlæg ialt: 62
Fra  Connetix Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Johnny

Hvis i kører Office 365 via Scannet, har i som udgangspunkt ikke backup af jeres emails.

Vi tilbyder backup af jeres emails til den beskedne sum af 25kr Per postkasse u/moms.

god dag.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)