Hej herinde Jeg ønsker at kunne arbejde fra forskellige lokaliteter i 2017. Dels fra vores kontor, fra kontoret vi har på vores lager, og fra div. andre steder når jeg trænger til adspredelse. Jeg havde egentligt forestillet mig at svaret var at købe en ny bærbar, og bruge den som primær arbejdsstation, og så teame op med en god dockingstation når jeg er på kontoret og har adgang til 2 skærme etc. Men som du kan læse i denne tråd http://www.amino.dk/forums/t/279921.aspx?utm_source=NewMessagePostedToThreadNonAminoPlus&utm_medium=email&utm_campaign=ForumReply&utm_content=posttextlink#1739666 så er det ulideligt meget kompliceret at finde en docking station. Man skal sgu have en Ph.D for at kunne finde rundt i den jungle :o) Så hvad gør man så? Jeg bruger pt. Teamviewer, hvor jeg logger på min kontor-computer når jeg arbejder fra min bærbar, men bryder mig ikke synderligt om det. Jeg kan altid bruge office365, men jeg kan ikke bruge den cloud-baseret mail løsning, da jeg har adskillige domæner, og det kræver adskillige konti. En exchange mail server er uhyggelig dyr til mit behov. Så hvad er der tilbage af muligheder? Optimalt set ville jeg gerne bruge en Yoga 910 - eller den lidt ældre 900 - som udgangspunkt, men docking er ikke besynderligt nemt til nogen af disse maskiner :( Håber der er nogen der kan hjælpe med inspiration til hvordan i gør? Hilsen Morten |
Hvis det kun er filer og kun dig der skal rette i dem så kunne du evt. bruge dropbox