Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger hjælp til Hjemmeside og PR

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Dec 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:02 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg søger hjælp til at lave en lækker hjemmeside der skal kunne sælge en taske.

Jeg er også interesseret i hvad der skal til før man kan sælge sit design i en butik. Skal man registrere designet et bestemt sted? 

og og er der nogen som kender til en fotograf som er god til at tage billeder af et design.(taske) 

Mvh Lærke 

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 313
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 10:07 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lærke!

Vi kan hjælpe med hjemmesidedelen. Vi er skarpe til at skabe værdi for dine produkter online - og skabe de rammer, som giver kunden den følelse, du vil give dem. Du skal være velkommen til at se vores tidligere arbejde på: www.grafikr.dk/cases

Mht. distributionsdelen anbefaler jeg, at du finder en, som har erfaring med at få tøj ud i butikker. De kender til det - og jeg tror bestemt ikke, at det er en nem ting, men alt kan lade sig gøre! :-)

Fra Horsens
Tilmeldt 6. Nov 12
Indlæg ialt: 19
Fra  Fotograf Mads Dalegaard Skrevet kl. 12:08 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lærke.

Hvilken slags taske er det. -hvem er målgruppen?

Hvor holder du til henne? -jeg er fotograf og kan evt. hjælpe med billeder af tasken.

Mvh

Mads Dalegaard

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 19:25 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lærke,

Jeg kan faktisk hjælpe dig med hele pakken. Jeg har før hjulpet med at få et produkt ud i en butik. Derudover har jeg et stort netværk, hvor jeg kan videresende dig til en god fotograf - for 2 gode flasker vin.

Men jeg er på nuværende tidspunkt fuldt booket i min kalender - endda 5-10 dages frem. Men jeg vil stadigvæk gerne hjælpe dig. Så jeg kan evt. give dig min kontakt til fotografen (Varde, nær Esbjerg). Tilmed giv mig et kald, så kan jeg på 15 minutter fylde dig med råd om hvordan du får bedst mulig gang i din eget taske brand.

Hiv fat i mig via min hjemmeside. Jeg må nød til at løbe nu - men tag bed om et opkald på hjemmeside, så ringer jeg dig op så snart du har tid (smider lige en besked 5 minutter inden).

Vh. Kasper // SEDIA DK

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Oct 13
Indlæg ialt: 162
Fra  LTZE Skrevet kl. 15:55 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lærke

Min kernekompetence er netop at hjælpe "sådan en som dig" videre :) 

Jeg bygger hverken hjemmesider, registrere varemærker eller tager billeder, men jeg sørger for, at du få hvad du har brug for.

Ikke bare at sende dig hen til webbureauet, advokaten og fotografen, men jeg sørger for at de leverer som aftalt og at aftalen indeholder alt det nødvendige.

For mere info, se www.rschultze.dk

Dbh

Rasmus Schultze

Fra København Ø
Tilmeldt 24. Oct 08
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 23:09 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak fordi du bruger Amino til at finde freelance hjælp.

Det bliver alt for rodet, hvis vi bruger debatten til freelance opgaver.

Derfor har vi lavet Amino Freelancer, som er en gratis service, du er velkommen til at bruge.

Sæt din opgave i udbud og få bud fra mange freelancere, helt uforpligtende og gratis - Klik her

Starter du et udbud nu, har du ret sikkert de første bud inden for 1 time.


De bedste hilsner
Dit Amino Team
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)