Hej derude, |
Den er fed nok, men jeg tror ikke på den. Værktøj etc. er jo en nødløsning, når man mangler noget at åbne med - ikke den ideelle måde at gøre det på.
Hej derude, |
Den er fed nok, men jeg tror ikke på den. Værktøj etc. er jo en nødløsning, når man mangler noget at åbne med - ikke den ideelle måde at gøre det på. |
Ja det kan der være noget om. |
Jeg synes den er flot. Tror ikke du får håndværkere eller andre til at gå rundt med din oplukker, og hvis den skal ligge i bestikskuffen, tror jeg bare jeg ville blive irriteret over at den ikke var lige så effektiv som en alm oplukker :-) venlig hilsen |
Ja den er rigtig flot og tanken er go, men jeg tænker også at når man åbner med en tommestok eller en frossen rød pølse, så bliver man lidt stolt indeni og øllen smager bare bedre Dbh |
Hej igen, |
Jeg synes at idéen er fed, og jeg tror faktisk godt at selv håndværkere kunne finde på at bruge den, som fast oplukker! Den er jo ligeså "uautoriseret" som en tommestok osv, men det sjove er jo rent faktisk at man bevidst anskaffer en "uautoriseret oplukker", hvilket er en historie i sig selv. Især som svendegave til den nyudklækkede tømrer, snedker, murer, etc. kunne den sagtens tænkes at blive et hit. Eneste jeg lige tænker, er at den ser meget stor ud, og muligvis skulle downsizes lidt, for at være lettere at have med i lommen!? Mht pris, så skal du nok som start se, hvor hurtigt det kan gøres, for 3 timers arbejde pr oplukker, samt lidt materiale og værktøj, gør nok at prisen vil være liiiiige skræmmende nok for mange! |
Synes den er flot og ville godt kunne købe en. Ikke for at have i arbejdsbukserne, men fordi den er flot og sikkert lige så nem at åbne en øl med så meget andet bredt af jern. OM den kan få markedsplads ved jeg ikke - den skal ikke være for dyr og ud i div isenkræmmere og webshops tror jeg - men tanken er fin vh John H |
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com
Hvilke festivaller har du været på, hvor man får øl i flasker..? Dbh |
Den er flot men jeg kan ikke forestille mig at den ville blive brugt eller solgt blandt håndværkere. Måske hvis den blev udhulet så den passede til en fjernbetjening, kunne den ligge på bordet og på den måde have to funktioner. |