Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start at virksomhed - hvor skal jeg starte??

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Jan 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg gennem længere tid overvejet at starte egen virksomhed, og har nu besluttet mig for at nu skal det endelig være! Men hvor skal jeg starte?

Jeg skal selvfølgelig momsregistreres, have cvr nummer, en bankkonto til virksomheden... Men jeg aner simpelthen ikke hvor jeg skal starte og hvor hvad der ellers skal registeres. Jeg håber der er nogle herinde der kan give mig et par fif.

På forhånd tak. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:45
Tilmeldt 20. Jan 08
Indlæg ialt: 225
Skrevet kl. 16:55

Hejsa

Du kan starte med at gå ind på dr.dk/startselv.

Go fornøjelse.

Faroemale.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:41

Hej Toki,

Den første forudsætning for at starte en virksomhed er – at du har en idé der er realiserbar.  Nu må vi ligesom gå ud fra at det er tilfældet, så skal den idé nedfældes på papir i form af en forretningsplan, idégrundlag eller prospekt.  Kært barn – mange navne.

Så skal du ha’ fundet ud af om det økonomiske fundament er til stede – og det gøres ved udarbejde af drifts- status og likviditetsbudgetter.

Så skal du gøre dig nogle tanker om hvem du vil ha’ som kunder og hvordan du når dem.  Så en markedsføringsplan skal også nedfældes skriftligt…

Du kan hente inspiration på denne side > http://www.startvaekst.dk/ivaerksaetter/0/3/0 < sammen med den andre forslag du har fået.

Du vil måske også med fordel kunne rette henvendelse til dit lokale Erhvervskontor – de skulle meget gerne kunne guide og vejlede dig videre.

Så er der kun tilbage og ønske dig en rigtig god arbejdslyst. Wink

Tilmeldt 17. Jan 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:14

Hej alle,

Tak for de mange gode fif og ikke mindst links.

Tak for hjælpen indtil nu.

Mange hilsner

Michelle (Toki)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)