Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilke kostumer bliver attraktive til fastelavn (børn 4-12 år)?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Holstebro
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg driver en fastelavns-relateret webshop med min lillebror. Vi vil gerne udvide vores kostumekategori her inden fastelavn 2017, men vi har ikke selv børn, så det er svært at have en finger på pulsen, hvad angår det at vide "hvad er populært for børnene" :) Vi håber der sidder nogen forældre herinde med børn i alderen 4-12 år, som kan give et bud på, hvad deres barn vil klædes ud som.

Mine bud er:
Piger: Minions, Frozen
Drenge: Minions, Ninja turtles, Starwars, Batman, Superman, Ironman

Håber på en masse bud - eller bekræftelse på mine bud - eller at få besked på, at jeg er helt gal på den! Godt nytår, når vi når dertil :)

Mvh Martin

Hos havehandel.dk finder du alt til dit næste haveprojekt. Køb bigbags og meget mere til haven.

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 12:07

Du kan prøve at søge på kids halloween costumes på Ebay.com det er vigtig du ikke vælger england eller Kina pga de tillader kopivarer, men søg evt i Tyskland hvis du kan oversætte.

Men til din liste kan man nok tilføje, spiderman og transformers, pirater, Zorro, svampe bob, ridder, princesse, heks, Fe, vampyr, lille havfrue og så måske en skelet dragt.

Fra Holstebro
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 12:59

Mange tak! Jeg har tilføjet dine ideer til min indkøbsliste :) 

Hos havehandel.dk finder du alt til dit næste haveprojekt. Køb bigbags og meget mere til haven.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)