Hej Amino Derfor søger jeg en eller flere leverandører af ACCESSORIES. |
Det er bl.a. leverandører af armbånd, halskæder, tørklæder, huer, vanter mm. jeg søger :)
Hej Amino Derfor søger jeg en eller flere leverandører af ACCESSORIES. |
Det er bl.a. leverandører af armbånd, halskæder, tørklæder, huer, vanter mm. jeg søger :) |
Hej Frederik Er det leverandører af bestemte brands du gerne vil i kontakt med? Det kan nemlig være en kæmpe udfordring for en nystartet at få de bedste mærker med i dit produktsortiment. Så hvis du stiler efter at sælge accessories af kendte mærker, så vil jeg anbefale dig at du først og fremmeste får opbygget dit eget firma med høj troværdighed og laver en yderst professionel webshop, så de store, kendte mærker får øjnene op for din webshop og kan se potentialet hos dig. Eller tænker du mere at du vil afprøve kræfter med at importerer varer fra f.eks. Kina? Når du skal starte webshop kan du med fordel købe varepartier hos f.eks. alibaba.com og aliexpress.com. Disse sider samler mange forskellige leverandører ét sted, hvor du til gengæld får god sikkerhed og leveringsgaranti, da det er de overordnede sider der bærer ansvaret for dit køb - Og her er der masser af spændende varer indenfor accessories Hvad hælder du mest til? De bedste hilsner |
STARTE WEBSHOP ? danhost.dk/webshop
Webshop til en fast lav pris ... Hvis du vil have mere end bare en webshop.
Hej Frederik, Hvilke slags tørklæder søger du? Vi har et stort udvalg af tørklæder og halstørklæder - primært i uld og cashmere. /Nicolai |
Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.
Hej Kathrine Svendsen / Danhost |
Hej Nicolai |
Hej Frederik Du er altid velkommen til at kigge forbi - Så giver jeg en kop kaffe. Hvis du vil prøve med varer fra Kina via Aliexpress, og vil billigst muligt i gang, så kan du vælge at holde dig under told og momsgrænsen. Så køber du 3 - 6 af hver vare, så du har et lille lager, men får et bredt varesortiment. Du skal ca. regne med at det tager 30 dage at få varerne leveret i Danmark. I nogle webshop systemer kan du sætte webshoppen op til at give dig besked, når du snart har udsolgt af en vare, så du kan nå at bestille nye varer hjem. Det skal du betale i told og moms
Læs mere her: http://www.skat.dk/skat.aspx?oId=1615423&vId=0 De bedste hilsner |
Hvis du handler gennem disse portaler jeg nævnte tidligere, så skal du bekræfte om du har modtaget varen og at den er som beskrevet. Er varen ikke som lovet kan du komme i kontakt med leverandøren og enten få en ny sending, eller pengene tilbage. Og når det primært er accessories er indkøbspriserne lave og evt. tab er begrænset hvis du misser en pakke. Har du fastsat et startgebyr til at få webshoppen op at køre, inkl. varelager? De bedste hilsner |
Hej Kathrine / Danhost |