Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

start af webshop

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Dec 10
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej iværksættere :)

Jeg skal starte min egen webshop, men jeg vil meget gerne høre hvilken platform der er bedst at bruge ift. udvidelse, tilgang af flere varer samtidig med at købsflowet opretholdes.?

Fra København S
Tilmeldt 6. Jun 10
Indlæg ialt: 484
Fra  GetWebbed Skrevet kl. 22:06

Hejsa,

Super fedt at i skal i gang med at prøve at være webshopejerer, men jeg synes i skal prøve at søge på forummet herinde, eller blot google det, emnet har været oppe utallige gange herinde og i andre fora. For at gøre det kort er der lidt religion over hvilke platforme forskellige folk benytter sig af, og så er der også det evige spørgsmål om det skal være en hosted løsning eller en løsning i selv hoster.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 349
Fra  DanDomain A/S Skrevet kl. 09:25

Hej

Den bedste platform tror jeg ikke der findes et endeligt svar på.

Du skal først og fremmest tage stilling til om du selv kan/vil stå for drift og vedligeholdelse af webshopsystemet. Her findes der mange Open Source systemer, som du gratis kan komme i gang med (kræver dog et webhotel). 

Det kan være meget tidskrævende og en stor udfordring at stå for webshoppen selv, hvorfor mange vælger en færdig webshop, hvor din webshop udbyder står for al udvikling, opdatering, sikkerhed m.m. Her betaler du et månedligt abonnement for den løbende vedligeholdelse + adgang til supporthjælp.

... Men det er også vigtigt at tage i betragtning hvilken type varer du sælger. Hvilke varer har du planer om at sælge online?

De bedste hilsner
Kathrine K. Svendsen
Danhost ApS

STARTE WEBSHOP ? danhost.dk/webshop

Webshop til en fast lav pris ... Hvis du vil have mere end bare en webshop.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)