Hej Allesammen Jeg har et spørgsmål vedr. fortrydelsesret som jeg er meget interesseret i at vide hvad mine rettigheder er: Jeg bestilte et glas der skal dæmpe på lys, således pæren ikke er for skarp, nede hos en forhandler og for sagt at det kun er glasset jeg skal have. Jeg kommer derned dagen efter og det viser sig så, at de har købt både pære, glas og hele lampen hjem. Jeg fortæller at det som udgangspunkt kun var glasset jeg skulle have, men bliver informeret om at det kunne de ikke få hjem men kun hele installationen der. Jeg tager produktet med hjem og finder ret hurtigt ud af, at jeg ikke kan bruge det - da det kun var glasset der var interessant for mig da jeg allerede har denne installation installeret i loftet. Jeg henvender mig til dem 1-2 dage efter og får så af vide at de ikke holder på lager så de vil ikke returnere produktet og returnere mine penge. Her er det så jeg er i tvivl hvad mine rettigheder til fortrydelses ret er eftersom jeg har stået og snakket med ham dernede og fundet ud af hvad det var jeg skulle have. Der er tydeligvis tale om en misforståelse i kommunikationen da han har troet jeg skulle have hele installationen men jeg kun skulle have glasset. Hvad kan jeg gøre her? Tak på forhånd og god jul. |
I butik har du ingen returret kun det de tilbyder.
Derudover har de taget varen hjem til dig på bestilling.
Der er næppe noget at stille op slet ikke nu du valgte at købe.