Hej Amino eksperter |
Nej det gir ikke mening, jeg tvivler stærkt på at du har registreret "Bil Danmark" eller "BilDanmark" som varemærke, er du helt sikker på du ved hvad et varemærke er?
Hej Amino eksperter |
Kent Ellegaard / kitesport.nu
Har Danmarks bedste Kite udstyr
Nej det gir ikke mening, jeg tvivler stærkt på at du har registreret "Bil Danmark" eller "BilDanmark" som varemærke, er du helt sikker på du ved hvad et varemærke er? |
Tror ikke jeg gjorde mig helt klart. Undskylder. og god Jul! |
Jeg tvivler i den grad på, at det skulle være muligt at stævne nogen for at skrive noget i deres title og meta description - medmindre man taler om ekstreme tilfælde. Det er noget andet hvis man gjorde det i sin annoncering - men jeg kan simpelthen ikke forestille mig at det skulle være gældende for organisk. Har i hvert fald aldrig hørt om en sådan en sag hvor man skulle blive stævnet for at ranke på noget organisk - det er jo Google der bestemmer det. Men det kommer måske an på sammenhængen, og hvad der ellers står i selve teksten. Er dine hypotetiske navne også lige så generiske i virkeligheden med [kategori]+salg og [kategori]+Danmark? For det er jo helt normale ord som alle må markedsføre sig mod. |
Jeg blogger på AntonHoelstad.dk om digital markedsføring, herunder blandt andet om Google AdWords, SEO, affiliate marketing og Wordpress.
tak for dit svar. ja det er 2 helt alm. navne som man normalt markedsføre sig på . |