Hej Aminoer, Jeg har lige et par spørgsmål angående virksomheds struktur osv. I starten af 2016 oprettede jeg et ApS, hvor jeg har drevet et webbureau fra. Men nu står jeg og skal have flere forskellige aktiviteter i virksomheden. Derfor vil jeg høre om det kan lade sig gøre at oprette et holding selskab nu, og lade det eje mit ApS, eller har jeg gjort det den forkerte vej rundt. Da jeg oprettede mit ApS, hvilket jeg selv gjorde uden revisor, kaldte jeg det et navn som passer til et webbureau, men hvis jeg vil have flere forskellige aktiviteter, ville det så ikke være smartere at omdøbe det til eksempelvis Jonas Hansen ApS, og oprette bi-navne til de andre aktiviteter som eks. "Jonas Hansen Holding" som så ejer "Jonas Hansen ApS". Bi-navne til "Jonas Hansen ApS": Webbureau ApS, Catering ApS og Andet ApS Håber nogle kan hjælpe mig lidt på vej her :) |
Hej Jonas
Du kan evt. også bare stifte et nyt ApS der er ejet af dit nuværende ApS, med mindre du specifikt vil have et selskab der er registreret som et Holdingselskab uden nogen aktivitet i det.