Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En speciel iværksætter julegave?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Hellerup, København
Tilmeldt 1. Aug 13
Indlæg ialt: 108
Fra  Memoo TelefonGear Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminos,

Jeg har en far, der længe har kæmpet med en masse problemer - primært PTSD. Historien er lang, men alt er heldigvis godt nu! Faktisk så godt, at han arbejder på at starte sin egen lille webshop, med salg af fiskeudstyr.
Nu nærmer vi os jo jul, og jeg tænkte at ville gøre noget specielt for ham, andet end bare at købe en pande. Er der derfor nogen, der kender webshop-iværksættere, der arbejder i "outdoor branchen", som man måske kan købe nogle timers sparring hos? Måske det ikke engang behøver være nichebestemt, men bare nogle dygtige mennesker med erfaring i e-handel.

Ha' en rigtig god weekend.

De bedste hilsner,
Miklas Kroager

 

Fra København
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 1185
Fra  Dinero Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Miklas Kroager:

Hej Aminos,

Jeg har en far, der længe har kæmpet med en masse problemer - primært PTSD. Historien er lang, men alt er heldigvis godt nu! Faktisk så godt, at han arbejder på at starte sin egen lille webshop, med salg af fiskeudstyr.
Nu nærmer vi os jo jul, og jeg tænkte at ville gøre noget specielt for ham, andet end bare at købe en pande. Er der derfor nogen, der kender webshop-iværksættere, der arbejder i "outdoor branchen", som man måske kan købe nogle timers sparring hos? Måske det ikke engang behøver være nichebestemt, men bare nogle dygtige mennesker med erfaring i e-handel.

Ha' en rigtig god weekend.

De bedste hilsner,
Miklas Kroager

Hej Miklas.

Prøv at kigge på disse gode iværksætterbøger:

http://rasmusmadsen.dk/blog/ivaerksaetterboeger/

Jeg har også skrevet en bog som er godt anbefalet for nye iværksættere:

www.detlilleskridt.dk

Alt held og lykke!

De bedste hilsner

Rasmus

Fra Hellerup, København
Tilmeldt 1. Aug 13
Indlæg ialt: 108
Fra  Memoo TelefonGear Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Rasmus

Helt klart gode forslag - jeg tror dog ikke helt han er typen, der sætter sig ned og læser bøger. Desværre.. ;-) 

 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)