Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Årsregnskab hvornår er det?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Dec 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 01:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg fatter ikke en hat af det med årsregnskab. Men i 2016-01-21 stiftede jeg en virksomhed (ivs.) Der har ikke været aktivitet i selskabet og overhovedet ikke brugt, men jeg er i tvivl om, hvornår årsregnskabet skal sendes.

Har vedhæftet et billede fra stiftelsesdokumentet, sådan som jeg forstår det, så skal årsregnskabet først leveres d. 30-06-2017?

Tilmeldt 7. Oct 16
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 03:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ikke svaret, men følger lige med, da jeg har samme problemstilling.

Alarm til hjemmet - Tyverialarm - alarm uden abonnement - videoovervågning - sikring af hjemmet - Alarm.

Fra Holbæk
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 634
Fra  TJ Regnskabsservice Skrevet kl. 05:41
Hvor mange stjerner giver du? :

www.tjregnskabsservice.dk - Jeg kan hjælpe dig med regnskab, skat, bogføring og moms m.v.

Fra Rødovre
Tilmeldt 24. May 16
Indlæg ialt: 67
Fra  Starsø Bogføring ApS Skrevet kl. 07:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har oprettet med skævt regnskabsår, så det er først juli 2017 du skal tænke på det.

Og hvis ikke du er over 4 millioner i omsætning, så behøver du ikke alliere dig med en revisor da du har fravalgt dette og stadig får lov til at gå ind under det.

Så træk vejret og vent et halvt års tid endnu :) (du lyder presset nemlig)

Jeg kan sagtens være behjælpelig til den tid, hvis det er aktuelt.

God dag :)

Tilmeldt 4. May 16
Indlæg ialt: 669
Fra  Papan Games - Papangames.dk Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Som der også bliver skrevet, så har du 5 måneder til at indberette dit årsregnskab efter 30/6-2017. Dvs. hvis erhvervsstyrelsen ikke har fået indsendt dit regnskab senest den 30/11-2017, så kan du få bøder for ikke at have indsendt det.

Du skal huske at bogføre alt det der sker, helt frem til 30/6-2017. Nu ved jeg godt du skriver, der ikke er sket noget i virksomheden, men det kan der jo nå at gøre. :)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46428
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

mikkeldecker:
Der har ikke været aktivitet i selskabet og overhovedet ikke brugt, men jeg er i tvivl om, hvornår årsregnskabet skal sendes.
Du har fået fine svar i øvrigt - men det er altid LIDT underligt med et IVS der "overhovedet ikke er brugt"

Ofte vil stiftelse være med (også selv om der ikke er skattefradrag for selv beløbet) nogen gange moms til advokat ved stiftelse

Generelt vil der ofte være en omkostning til en erhvervskonto i banken - men du kan jo have været heldig at få det gratis (eller slet ikke have oprettet?

Arbejdsskade forsikring for dig som ejer - uanset løn og omsætning er lovpligtig - den må da have været en aktivitet med en udgift omkring 1800 kr?

Andre små omkostninger vil der ofte have været - visitkort - noget web et eller andet

Mere så du er opmærksom på, at er der 0 omkostning - så har du enten glemt en lovpligtig forsikring eller overset banken eller noget andet formentlig

Her lige en 12 pt liste- for du kan også have overset digital postkasse og andet - http://johnhannover.blogspot.dk/2016/06/10-anvisninger-inden-du-stifter-ivs.html 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Ishøj
Tilmeldt 24. Mar 12
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har et Personligt ejet Mindre Virksomhed og er i tvivl om hvordan jeg indberetter til Skat med mit årsregnskab?

PÅ Skats hjemmeside kan man jo ikke finde rundt....

Mvh

Henrik

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46428
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

31/12 er dit årsudløb - Har du sat dig lidt ind i det med at have virksomhed? Det lyder helt ærligt lidt tøset at sige du ikke kan finde rundt på skats side?

At stifte virksomhed er superlet - og PMV - ja så bliver det altså ikke lettere, men man skal da lige bare bruge lidt tid på at læse om det inden man bare surt finder det svært og brokker sig over skats hjemmeside helt ærligt altså Stick out tongue?

Nå - nok om det - du kan læse mere her https://johnhannover.blogspot.dk/2014/09/pmv-personlig-ejet-mindre-virksomhed.html  

Du fører regnskab og bruger udvidet selvangivelse til resultat mm

vh john H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)