Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af et callcenter

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Dec 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens,
Vi er 2 fyre på henholdsvis 25 og 21 år der godt vil starte vores eget call-center op. Vi har henholdsvis 3 og 1 års erfaring med at arbejde inden for telemarketing. Vi har altid ligget top rangeret i de steder vi har arbejdet.

Grunden til at vi har valgt at starte vores eget call center op er på grund af, at vi mener der mangler et call-center hvor man kan arbejde hjemmefra. Her vil eksempelvis den studerende der går i skole om morgnen og om formiddagen have tid til at ringe når det er aften, og lektierne er lavet. Mulighederne til at få medarbejdere er exceptionel stor da man kan arbejde når man har lyst/tid og man kan altid tage det som et bierhverv.

Måden vi tænker lønningen skal være er 100% provisions baseret, så arbejder man ikke, så får man heller ikke nogle penge. Der skal dog være et realistisk mål som der skal opnås pr. uge så virksomheden ikke risikere at komme i komplikationer med at der ikke er nogen der arbejder. Den aftale der bliver indgået med kunden der hyrer os, skal jo selvfølgelig afspejle det mål der bliver fastsat med medarbejderene så begge ting går hånd i hånd.

Vi har allerede kigget på opkaldsprogram, og igennem det der kan man hører med på de forskelliges samtaler, så man på den måde kan kvalitets sikrer opkaldene selvom de sidder derhjemme og ringer.

Der her er bare en brøkdel af hvad vi har tænkt på, men vi vil gerne hører jeres mening omkring det, og om det er urealistisk, om vi har glemt noget, måske er der nogen der har en ide til hvordan det skal startes op og hvem vi skal kontakte.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Ring gerne på 26 71 00 78 og disk op med en god salgstale for jer selv - er (måske) lidt på udkig efter en telefonsælger. :-) 

Tilmeldt 31. Jan 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Hvilket opkaldsprogram har I valgt?

Tilmeldt 17. Jan 17
Indlæg ialt: 159
Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej hej

Ivocall er et pålideligt program

100 % provision med arbejde arbejdsplads hjemme, findes i stor mængde ikke altid en god position at tilbyde,

Ren provision er normalt ´topsælgere glade  for,,,

I har kun 1 til 3 års erfaring, hvilket gør mig betænkelig.

Personligt har jeg siden 2008 til 2015 arbejdet med telemarketing både i Sverige og Danmark og har efterfølgende  udviklet flere telemarketings koncepter.

Jeg har både været den bedste og oplevet at være  den dårligste tror jeg.

Det vigtigeste er at i er i stand til at lave egne test på en kundes produkt i forhold til salg og det tager typisk en uges tid... og de mere seriøse bruger 2 uger.

Før dette er sket, kan i ikke sætte pris på et salg til sælger  eller til kunden fór jeres  arbejde.

Min råd til jer at udbyde jeres ydelse gratis - altså give gratis test, som normalt koster kr, 20.000 i de seriøse call centre..

Et andet råd er at i selv starter med at kontakte virksomheder og sælger jer selv,,, med en gratis forhånds ydelse.

/ Hr. Henrik

 

 

 

 

Fra København
Tilmeldt 3. Nov 14
Indlæg ialt: 104
Fra  myphoner.com Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, jeg er også nysgerrig på hvilke software og telefoni-løsninger i vil bruge?

/Jeppe

Fra Odense
Tilmeldt 30. May 10
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej i 2 

jeg har en rigtig spændende ide - prøv at giv mig et ring på 2159 6572

mvh

Kim 

 

Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 305
Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Følger med her

Tilmeldt 17. Jan 17
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Super initiativ!

Salgs branchen er et hav fuld af muligheder for 2 unge sælgere. 

Jeg har selv 2 Centre.

Hvis i går og mangler en evt opgave er i mere end velkommen til at kontakte mig på Mail: Alexander@Justwin.dk

eller på mobil: 24 85 94 85.

Jeg har et bred vifte at opgaver jeg godt kunne bruge nogle drenge til at løfte. jeg har bla også teleselskabs aftaler ligende. 

Mvh Alexander.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)