Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Boykot TUI, Nordea, Ikea + medløbere

Side 5 ud af 8 (74 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,3 stjerner givet af 12 person

Vi valgte for to år siden på Dinero at filtrere annoncer fra på DKA. 
Jeg vil ikke smide en krone i det klamme medie, som på værste vis, fordrejer sandheder og opfordrer til ufred.
Kald det politisk eller hvad du vil, de får ikke en krone fra mig eller noget jeg er med i!

De bedste hilsner

Martin

Fra E-43894 camarles Tarragona Provisn, Soanien
Tilmeldt 7. Jul 15
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Baade ja og nej men det er bureau-verbot saa det maa andre annoncörer vurderer - jeg foreslaar protest 

Fra E-43894 camarles Tarragona Provisn, Soanien
Tilmeldt 7. Jul 15
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Dit indläg er jo direkte RÖD politisk

Sagen drejer sig jo om vi skal acceptere bureau-verbot og röde lejesvende

altsaa politisk

= NEJ DKA er eneste trovärdige medie - men ikke for de röde ---!

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Martin Thorborg:

Vi valgte for to år siden på Dinero at filtrere annoncer fra på DKA. 
Jeg vil ikke smide en krone i det klamme medie, som på værste vis, fordrejer sandheder og opfordrer til ufred.
Kald det politisk eller hvad du vil, de får ikke en krone fra mig eller noget jeg er med i!

De bedste hilsner

Martin

Jeg synes det er helt naturligt virksomheder tager et samfundsansvar. Lige fra hvis en bank som nu, giver forbud mod investering i olieledning over Alaska f.eks. til hvis de kræver noget i forhold til forurening, sikkerhed osv - af samarbejdspartnere. 


Selvklart er det vigtigt med "fri presse" - men det omfatter ikke krav om at erhvervslivet SKAL støtte alt. Det er lige så vigtigt, at firmaer vælger til og fra, både ud fra ren udnyttelse af reklamekroner og ud fra noget de kan kalde, samfundsmæssigt ansvar.

Hvor var vi ellers? Hvis Nazi partiet eller hitz bur Tahrir havde deres egen netavis - skulle alle så være forpligtede til at annoncere der?

Hvor skulle grænsen gå?
Jeg personligt synes det er fint nok at sætte den før DKA - andre vil mene DKA er på rette kurs - de kan jo så støtte og betale til DKA

Kun firmaerne selv kan sætte grænsen OG den behøves ikke alene sættes efter hvor man mener at tjene mest, den må også sættes efter anskuelse.

Jeg synes aktiv stillingtagen og brug af firmaers styrke annonce mæssigt og på 100 andre måder er positivt. Kunderne skal nok tage stilling - men arbejdet med Corporate Social Responsibility - er mere og mere vigtigt for selskaber. Mange af de store, har hele afdelinger der alene står for den slags, ofte med i vedtægter med beskrivelse som:  Sikring af ensretningen af firma xx.s arbejde med social ansvarlighed på globalt plan?

Valg af annoncer i medier der prædiker ufred o.a. falder fint ind under de områder - Hvad vil man som virksomhed identificeres med? 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra KBH.Ø
Tilmeldt 16. Apr 14
Indlæg ialt: 27
Fra  frisorhans.dk Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

 bureau-verbot  eller ej, der er ingen på denne jord der skal bestemme om, jeg vil med mine cookies, annoncere her eller der.

At nogen ikke akcepterre andres beslutninger er den værste form for tvang.

Tænk at du vil få mig til noget som er mig så meget i mod, bare fordi du mener noget-nej vel!

frisørHans

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad i alverden er "Bureau Verbot" ?

Fra E-43894 camarles Tarragona Provisn, Soanien
Tilmeldt 7. Jul 15
Indlæg ialt: 43
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Nå selvfølgelig. En diktering oppefra om hvilke firmaer/personer som firmaer/organisationen må handle med eller ansætte osv.

Jeg har dog aldrig hørt om en kunde som har ringet og sagt at han ikke vil købe ecco-sko fordi der er blevet annonceret på Arbejderen, eller som her den Korte Avis.


Burde vi ikke have tiltro nok til at folk selv kan se at en annoncør ikke har noget med selve mediet at gøre?
Jeg vil sige at det er en overreaktion, at gå i medierne og melde ud, at man ikke vil annoncere på den korte avis. Det virker som et presse-stunt.

Fra E-43894 camarles Tarragona Provisn, Soanien
Tilmeldt 7. Jul 15
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er politisk Röd nej til DKA - Blaa Ja

De röde har ikke allene her ondt i bagen over DKA oplyser hvor den mere eller mindre röde presse fortiger

Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 479
Fra  Move2 - Danmark Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

En annonce er jo en annonce. Om det bliver vist i rød eller blå blok må vel være ligegyldigt. Sidste valg viste at DF fik flest stemmer. Ergo må der være penge at hente på annoncer hos DF. Det samme gælder Den Korte Avis. Der er også nogle røde der er MEGET røde. Folk kan jo bare sortere dem fra, men så mister de reklamekroner. Det er da for fjollet. Om Den Korte Avis er en avis eller ej er ligegyldigt. Det giver god reklameplads. Det må trods alt være bedre at reklamere for noget fornuftigt. Og husk lige på at de får mediestøtte. Ligesom Radio 24syv. Enig eller uenig, the show must go on.

Side 5 ud af 8 (74 indlæg)