Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tidsforbrug og budget til Facebook annoncering?

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 20. Jan 16
Indlæg ialt: 92
Fra  Photo2Me-Portrait2U.com Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for tankevækkende og brugbart svar. Det kan være mit nytårs fortsæt bliver at lære at styre det selv ... vh Martin

Tilmeldt 20. Jan 16
Indlæg ialt: 92
Fra  Photo2Me-Portrait2U.com Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for brugbart svar. Vh Martin

Tilmeldt 20. Jan 16
Indlæg ialt: 92
Fra  Photo2Me-Portrait2U.com Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak :-)

Fra København
Tilmeldt 21. Nov 16
Indlæg ialt: 66
Fra  Consulting Eleven Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter,

Det lyder som om du har haft en rigtig dårlig oplevelse med det Facebook konsulent-firma. Det er jeg ked af at høre. Som iværksætter ved jeg selv hvordan det føles, når man føler at man "spilder" penge.

En kommentar til din oplevelse:

Det virker umiddelbart som om, uden at jeg selvfølgelig har set deres opsætning, at de ikke har gjort denne del af arbejdet særligt godt. Hvis du har givet DKK 15.000-, og du "kun" har fået 12 leads, så har du rundt regnet betalt DKK 850,- per lead! Det er alt for meget. Så enten har de lavet targeting forkert, lavet dårlig tekst til annoncerne, brugt forkerte billeder... der kan være flere ting, men i bund og grund ikke lavet det optimalt.

Det er ikke min erfaring, at alle FB-firmaer er af denne (lave) standard, og derfor håber og tror jeg også, at du selv kan gøre det bedre.

Og hvad angår deres fejl med at glemme at skaffe telefonnummerene:

Med mine kunder, når jeg hjælper dem med både FB og AdWords, hvis det var mig der havde lavet sådan en felj, så ville jeg aldrig bede dig betale for de 11 ubrugelige leads. Så hvis jeg var dig, ville jeg lige høre dem ad, om det kan være rigtigt at du skal betale for det. Det er blot mit råd til dig:-)

Håber det går bedre, når du selv skal lave det. Sig til hvis du har nogen spørgsmål jeg kan hjælpe med i den forbindelse :-)

Med venlig hilsen,

Jacob

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1557
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob,

Jeg er klar over at jeg er blevet snydt eller fået et produkt der ikke lever op til det man som minimum kan forvente. Den konsulent som blev sat til opgaven var ikke dygtig nok og chefen / ejeren af virksomhede har sikkert aldrig kikket på resultaterne eller hjulpet til. Lidt en skam at jeg ikke fik telefonnummerene :-)

Men ret skal være ret, de gjorde det klart for mig før vi startede op at de ikke kunne garanter for at jeg ville få noget ud af det de lavede så jeg æder den og betaler de sidste DKK 5,000 som aftalt.

Det sjove er bare at jeg selv kan lave Facebook annoncering som virker og konverterer til en brøk-del af hvad disse såkaldte eksperter koster. Men jeg har da fået en fin rapport med en masse fine tal som uden tvivl vil tage sig flot ud hvis den blev printet :-)

Mvh

Peter

Fra København
Tilmeldt 21. Nov 16
Indlæg ialt: 66
Fra  Consulting Eleven Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

OK, held og lykke med det, Peter. Og er sikker på, at du her på Amino altid kan finde hjælp. Du kan bare sige til, hvis du har spørgsmål.

Og spar dig selv papiret og blækpatronerne. Lad rapporten blive som digital fil, og gå efter din egen opsætning Big Smile Det bliver det sikkert bedre af!

God søndag.

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter Skouhus:

Jeg har lige prøvet med et Facebook konsulent-firma - en test måned til DKK 15,000 plus forbrug, omkring DKK 25,000 alt i alt. Jeg har 7 produkter.

Jeg fik 12 leads, 11 hørte jeg ikke tilbage fra da jeg skrev til dem (bureauet havde lige glemt at få telefonnummerene med i lead kampagnen så jeg kunne ikke ringe).

Men der var en som svarede mig tilbage med en trussel om at ville anmelde 1902 for spamming :-(

Konklusion: Jeg laver selv min Facebook annoncering fremadrettet.

Det er ikke specielt kompliceret hvis man lige bruger nogle timer på at sætte sig ind i materialet.

Hej Peter

Sikke dog en forfærdelig oplevelse, du gav dem vel en "god anmeldelse" et eller andet sted??

Ja det er rigtigt. Det er nemt at lære det mest grundlæggende - og langsomt fylde mere på og hele afprøve nye funktioner og strategier. Få gode erfaringer og dele dem med andre og suge ny viden til sig.

God arbejdslyst!!

René

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1557
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 00:57
Hvor mange stjerner giver du? :

René Gundel Nielsen:
"god anmeldelse" et eller andet sted

Jeg går udfra at du mener en dårlige anmeldelse.

Nej, det kunne jeg aldrig drømme om, det får jeg jo ikke noget ud af. I stedet har jeg skrevet en mail til ejeren af virksomheden og forklaret på en ordentlig måde hvorfor jeg ikke er tilfreds.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter Skouhus:
Det sjove er bare at jeg selv kan lave Facebook annoncering som virker og konverterer til en brøk-del af hvad disse såkaldte eksperter koster.

Mon ikke det i høj grad er fordi at DU kender dit produkt og målgruppe meget bedre end noget bureau nogensinde vil?

Min erfaring er at bureauer ofte har helt styr på det tekniske. Både med FB annoncer, AdWords oma., men de når aldrig helt i mål fordi de simpelthen ikke kender produkter og virksomhed ordentligt. Den bedste effekt får man vel når man ved hvordan man skal kommunikere med målgruppen, og hvordan skal et bureau kunne vide det?

Hilsen Morten

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1557
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 03:53
Hvor mange stjerner giver du? :

WideEyes.dk & AAimport.dk:

Mon ikke det i høj grad er fordi at DU kender dit produkt og målgruppe meget bedre end noget bureau nogensinde vil?

Jo det kan da godt være, men de lever af at lave sådanne kampanger, der er ikke ret meget teknik ved at lave Facebook kampanger, en pixel til tracking resten er kreativitet med mindre der skal laves videoer...

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)