Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken indgangsvinkel bør vi have ift. salg til hospitaler?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Sep 16
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vores koncept er oplagt at implementere på børnafdelingerne på diverse hospitaler, men hvilken fremgangsmåde vil her være mest kærkomment?

Bør man sende dem en mail, med overvejene chance for ikke at modtage et svar, eller i så fald et negativt ét, da forespørgslen aldrig er nået videre i systemet.
Eller er der nogen af alle jer kloge hoveder herinde, der har en anden mulighed/idé til at få sikret aftalen.

På forhånd tak.

Mvh Oliver Frandsen

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12652
Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Find ud af hvem der er oversygeplejeske på de forskellige børneafdelinger, ring eller tag ud at besøge dem. Alternativt send et rigtigt brev adresseret til oversygeplejsken. glem alt om mails, det er i øvrigt også ulovligt at sende spammails.

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2077
Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

OliverFrandsen:
ores koncept er oplagt at implementere på børnafdelingerne på diverse hospitaler

Husk også, at alle hospitaler, regioner osv. har fælles indkøb.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 27. Feb 15
Indlæg ialt: 93
Fra  Phoner2support - Mødebooking, Telesalg & Salgstræning Rindom & Co. Consulting ApS Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Oliver, 

Indledningsvis vil jeg rose dig for din tilgang, 

jeg vil ikke opfordre dig til at sende en E-mail uopfordret, det føre som udgangspunkt aldrig noget godt med sig, hvis du spørger mig.  

men man kan gøre flere ting;

1.) Høre i sit netværk, om der er nogen som har kontakt til en kontaktperson det pågældende sted, og at man den vej udvider horisonten. 

2.) Kontakter hospitalerne telefonisk for at booke et møde med den respektive person, med henblik på at sælge sit produkt.

3.) Markedsføring via sociale medier

4.) Messer

5.) Kontakt evt. medicinalvirksomheder og hør dem om de kan/vil være jeres ambassadør i forhold til jeres målgruppe.

Mulighederne er mange, men hvis du vil høre mere om Mødebooking 

Du er velkommen til at læse mere om de værdier som jeg arbejder med indenfor telesalg og mødebooking. 

www.phoner2support.dk

 

Med venlig hilsen

Jannich Rindom, Ejer, MasterClass i Salg og Markedsføring (KAM)

Phoner2support ApS og Rindom & CO. Consulting ApS

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12652
Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jannich rindom :

jeg vil ikke opfordre dig til at sende en E-mail uopfordret, det føre som udgangspunkt aldrig noget godt med sig, hvis du spørger mig.  

men man kan gøre flere ting;

 Utroligt at en markedførings ekspert ikke en gang nævner at sådanne mail rent faktisk er ulovlige at sende, de betragtes som spam og kan strafes med bøde af en betydeligt størrelse.

 

Jannich rindom :
3.) Markedsføring via sociale medier

Undskyld men det er godt nok noget naivt at tro at du får salg til hospitaler via sociale medier.

 

Det ville være langt bedre at:  

Kundebesøg på relevant afdeling  oversygeplejeske eller afdelinglæge / overlæge

Annoncer I relevante fagblade og eller

Udstilling på fagmesser.

Deltage eller udstil på fagspecifikke konferancer.  

 

 

 

 

 

 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)