Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Abonnementsstyring

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Nov 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!
Jeg søger et system til at styre faste abonnementer. Jeg er meget uerfaren inden for IT, men bruger meebox til webhosting, eventuelt nogen som kender et tilføjelsessystem til meebox eller kan anbefale et uafhængigt system til abonnementsstyring?

Mvh Anne Marie

Fra Århus
Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 299
Fra  DForm Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anne Marie

Jeg har praktisk erfaring med udvikling/opsætning af abonnementsstyring som en integreret del af en hjemmeside (uafhængigt system). Hvis du er interesseret i et uforpligtende tilbud, så er du velkommen til at hive fat i mig på dd@d-form.dk - så skal du nok få en skarp Amino julepris :-) 

Mvh Daniel Duvald - Speciale: Design & udvikling til Joomla CMS, Wordpress, Magento & Prestashop
Kvalitets-webhosting

Tilmeldt 20. Nov 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel

Tusind tak for svar, det lyder super godt, men jeg planlægger først at starte mit firma i maj/juni, jeg ville bare lige være på forkant med diverse opsætning. Jeg gemmer din e-mail og vender eventuelt tilbage til foråret ;-)

Fra Århus
Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 299
Fra  DForm Skrevet kl. 23:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal være velkommen :-) 

Mvh Daniel Duvald - Speciale: Design & udvikling til Joomla CMS, Wordpress, Magento & Prestashop
Kvalitets-webhosting

Tilmeldt 29. Aug 12
Indlæg ialt: 62
Fra  Connetix Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anne-Marie

jeg ved at både økonomisystemer som E-conomic, Dynamics NAV og Billys Billing har abonnementamoduler.

Tag evwntuelt et kig på det.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)