Hej aminoer! Jeg håber I kan hjælpe mig med gode links eller fif! Historien kort; Jeg har en kombineret bolig og erhvervsandelslejlighed som jeg er VILD med! Pris, beliggenhed, stand..alt er lige som jeg ønsker det. MEN på trods af kvm. er der ikke rum nok til den kommende arvtager. Heldigvis har jeg fået charmet/plattet/tryglet en mægler så meget, at jeg fundet og købt næste perfekte blanding. Men jeg er i tvivl om mæglere til den nuværende; for dem jeg har talt med (home, nybolig) slår på at det er en andelslejlighed uden pligt til erhverv. Men når der nu ER et forretningslokale, med sep. andelsbevis osv. og til under 2000 om måneden for 50 kvm - er dt så mig der har stirret mig blind på det? Andelen (ja, begge 2) ligger på Østerbro i København, på den bedste beliggenhed. Jeg har selvfølgelig tilmeldt mig div gratis annoncer - men gør jeg det rigtige? Hvad gjorde du for at købe/sælge din forretning? På forhånd tak fra Rookien! |
Hej Rookie,
Mæglerverdenen er en jungle og du kan forvente modstridende svar alt efter hvem du taler med. Ligeledes er det min oplevelse at deres vurdering af ejendomme ofte afhænger af hvad de lige har i deres køberkartotek den pågældende dag. Jeg har en bekendt der har rimelig styr på ejendomme i KBH. Desuden har han altid en ny spændende indgangsvinkel til forskellige projekter Prøv at fange ham. (Aminonavn er: Inwestor) Han blev far i går, så han er ret ophængt i disse dage:-)
Larsy