Jeg har lavet et par kommercielle computer-programmer, men har de sidste 14 dage tilbudt at lave små gratis programmer, til folk der ikke kan finde noget på nettet som dækker deres behov.
Du kan læse mere, og downloade programmerne på min hjemmeside som er : www.pionersoft.dk/privat Husk at sende en mail, og skriv hvad du synes (o;
Måske du selv har idéen til et program som du gerne vil have lavet ?
Har hentet dit HTML søg-og-erstat program, og hvor er det et program jeg har ledt længe efter. Vil sige at det er dejligt med folk, som dig der lige kan lave sådan nogle gode og nyttige programmer. Det sparer i hvertfald masser af tid hos mig, som jeg kan bruge på andre og bedre ting ;) super mange tak.
Jeg har en 3G internetforbindelse... (Hvor jeg har et max forbrug) Hver gang jeg logger paa kan jeg se hvor meget trafik der bliver brugt. Men den gemmer det ikke, saa jeg kan ikke se hvor meget jeg har brugt i alt. (med mindre jeg selv skriver op, fra gang til gang)
Det kunne vaere rigtigt fedt med et program som maalte trafik, hhv. download og upload, paa en specifik forbindelse. Man kan sagtens finde et program som maaler alt ens internet forbrug. Men eks. paa kontoret, kobler jeg min computer til via kabel, hjemme via WIFI men det skal kun vaere naar jeg bruger mit usb modem at den skal taelle mb...
Jeg forstår godt hvad du mener. Men jeg kan ikke udvikle sådan et system, uden selv at have flere forskellige forbindelser at vælge imellem. Så det bliver nok ikke til at klare.