Hej Amino!
Jeg er ny her på siden, så hvis jeg har oprettet en tråd i en forkert kategori eller andet må I endelig sige til!
I den seneste tid, har jeg grublet over, at starte et bureau for markedsføring for mindre lokale virksomheder, som styrer deres sociale medier, hjemmesideoptimisering, SEO og så videre, og så videre. Jeg har på nuværende tidspunkt kréeret hjemmesiden samt købt et fedt og passende domænenavn, jeg mangler blot at få registreret virksomheden - og her kommer mit spørgsmål!
Hvilken type virksomhedsform ville I anbefale for mig?
Jeg er den eneste ansatte på nuværende tidspunkt, og jeg regner ikke med, at skulle ansætte flere før engang om et halvt års tid - det kan dog godt ske, at jeg vil overdrage en procentdel af virksomheden til en partner på et tidspunkt i fremtiden, men det er ikke sikkert.
Som udgangspunkt havde jeg tænkt på et IvS, men da jeg ved at I herinde har langt mere erfaring, ville jeg henvende mig her før jeg tog en beslutning :-)
Håber I har nogle gode idéer til hvilken virksomhedsform der ville passe bedst - og måske nogle fif til virksomhedens koncept?
Fortsat god dag!
Mvh
Frederik Hoffmeyer :-)
Hvilken virksomhedsform burde jeg vælge?