Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du 100 meter mester i d-link kameraer? :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Bramming
Tilmeldt 24. Jun 14
Indlæg ialt: 155
Fra  B-WEB Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer. Jeg sidder her i de snart sene aftentimer, og forsøger at sætte tre D-Link kameraer op: 2x DCS-4802E og 1x DCS-4602EV.

Alle tre virker med PoE ; jeg har kontakt til dem via web-interface, men! Ingen af dem reagerer på PTZ... eller, jeg kan zoome, men ikke pan/tilt.

Det er sprit nye kameraer alle tre, som er kommet med posten af to omgange, inden for en uge.

Jeg er helt overbevist om, at jeg misser et eller andet - og eftersom Google ikke er til hjælp denne gang, forsøger jeg mig her. :)

Håber der sidder en derude med guldkornet. :)

PFT. Kim

Fra Struer
Tilmeldt 25. Aug 12
Indlæg ialt: 1
Fra  eero Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Er du sikker på at der findes elektronisk panorering/justering på kameraerne? Umiddelbart ser det ud til at du selv skal indstille objektivet på kameraet. 

Har slået specifikationerne op på de modeller du har oplyst, og det ser ikke umiddelbart ud til at de understøtter PTZ (Bortset fra zoom). 

Fra Bramming
Tilmeldt 24. Jun 14
Indlæg ialt: 155
Fra  B-WEB Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alex. Der står i det materiale jeg har fået med, at det er den vej... jeg har også forsøgt på den 'hårde måde' men det er ikke muligt.

4602 er i øvrigt helt 'domet' inde, så den kan jeg slet ikke komme til på den måde.

Fra Bramming
Tilmeldt 24. Jun 14
Indlæg ialt: 155
Fra  B-WEB Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tager det delvist i mig igen! De to 4802E kunne faktisk justeres manuelt... det føltes bare forkert. :)

Men den anden er lukket inde, og ser ud som en linse direkte på print... det skal jeg nok ikke lægge for meget vægt på...

Fra Ringsted
Tilmeldt 8. Oct 13
Indlæg ialt: 188
Fra  Security Danmark Skrevet kl. 02:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa
Generelt får man hvad man betaler for, :)

Nu kender jeg ikke de kamera du taler om,
Men de kamera jeg arbejder med de er "stramme" at justere på, har du checket om der er en skrue der skal løsnes først?

Når jeg slår kameraet op kan det justeres på 2 akser ( vandret og lodret ) og det ser ud som om der er 3 skruer til domen,

En anden ting jeg så var at der er fast linse på 2,8mm så ingen zoom på dette kamera

Link her http://www.dlink.com/uk/en/support/product/dcs-4602ev-full-hd-outdoor-vandal-proof-poe-dome-camera

Mvh
Daniel
Security Danmark Security Group ApS

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)