Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktion af knæstrømper

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Nov 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg udarbejder en ide til en kollektion af knæstrømper og har i den forbindelse brug for hjælp til produktion. 

Hvor er godt at få produceret i forhold til deadlines, kvalitet, troværdighed og levering? 

Hvordan får jeg kontakt til de rette?

Jeg har brug for alt den hjælp jeg kan få og håber der er nogen der evt. allerede producerer i udlandet eller har forbindelser til dette.

I øvrigt er alt dette ret nyt for mig, så er der nogen, der har erfaring med textil-industrien og kan hjælpe med hvilke punkter jeg skal have styr på inden, jeg kontakter en mulig producent/leverandør

Med venlig hilsen, 

Abier 

Tilmeldt 27. Oct 16
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 01:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har kun gode erfaringer med www.bsvelvet.com

De har lavet et par kollektioner for mig indtil videre.

De er virkelig søde til også at fortælle hvad man skal bruge af info til dem hvis man spørger.

Priserne er fornuftige, servicen er god, leveringen er hurtig og de er placeret i Ungarn så man kan hurtigt besøge fabrikken hvis man ønsker det.

Du skal snakke med Andrea (det er ejeren af fabrikken)

Du kan hilse hende fra Simon Zhou :)

Hendes mail er:

andrea@bsvelvet.com

Tilmeldt 20. Nov 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon

Mange tak for input og kontakt info. Det er en stor hjælp og jeg vil forsøge at tage kontakt til Andrea i Ungarn.


De bedste hilsner
Abier,

Fra Odense, Danmark / Xiamen, Kina
Tilmeldt 6. Feb 17
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 08:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Abier,

Jeg har mit eget firma i Kina og jeg kan sagtens hjaelpe dig.

Send mig en email: jh@grandsourcing.com

Fra Dongguan
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 316
Fra  South China Trading Ltd. Skrevet kl. 06:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Abier

Jeg kan se det er en lidt ældre tråd, Men i tilfælde af at den stadig er åben,  og hvis andre der læser tråden leder efter lignende, så vil jeg da gerne lægge billet ind:)

Vi producerer hvert år en del strømper i Guangzhou, Foshan området. Mest hospitalsstrømper til regions vaskerierne, men har også indirekte  håndteret udbudsordre for hærens indkøb,  samt, enndu, i mindre grad private label produktion.

Vi har et par fabrikker vi kender godt og har arbejdet med gennem en årerække, og vi kan meget hurtigt udregne tilbud ud fra dit udbudsmateriale. Hvis I er nye i strømpeproduktion, kan vi desuden hjælpe jer ved at foreslå hvilken slags strømpe der passer bedst til jeres kollektion,  med hensyn til valg af yarn composition, vægt, strikkemetode og packing.

Hvis det har interesse er I meget velkomne til at kontakte mig på lars@juvo-socks.com

Mvh

Lars Kristensen

South China Trading Ltd.  Tilbyder vores årelange erfaring til seriøse Aminoer der overvejer Produktion i Kina.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)