Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

vin emballage

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra frederikssund
Tilmeldt 25. Nov 06
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg leder efter producent/importør...så tæt på "kilden" man kan komme ...prisen er meget vigtig da det er med vidersalg for øje

er der nogen der kender en god leverandør af vin-flaske-emballage der er godtkendt af post og fragt firmaer?????

mvh jan kristensen, nordisk-handelshus

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12871
Skrevet kl. 18:31

Hvad for type emballage / materiale søger du?  Hvor store styktal snakker vi om?

Ravn

Fra frederikssund
Tilmeldt 25. Nov 06
Skrevet kl. 13:25

Hej Ravn

jeg er stadig lidt usikker på mængderne, da jeg ikke kender behovet hos dem der er mine potentielle kunder, og det er også svært at afklare når man ikke kender sine priser, .......den evige spiral..! 

min ide går i al sin enkelhed ud på at levere godkendt(af posten) emballage (evt. cash an carry) til alle vinhandlere, firmaer, private i mit nærområde + salg til enkelte større kunder.

jeg ved der er stort behov da jeg hører megen jammer over de kontorforsynings firmaer der er i området der fører den slags emballage. Her i området og sikkert også mange andre steder i danmark er der masser af mindre importører og andre der gerne vil udvide ved netsalg firmagaver etc men som har svært ved at komme op i antal pga emballage priser fragt etc. så jeg ser et godt solidt potentiale, jeg mangler ganske simpelt bare nogle rigtig skarpe priser sådan at jeg kan lave lidt kalkuler.

har du en kontakt må du meget gerne skrive igen

mvh jan

Tilmeldt 3. Feb 06
Skrevet kl. 16:44

Hej Jan

Tro mig kender godt din frustrat mht. den evige spiral ;) 

Undskyld mig men jeg blev stadig ikke ret meget klogere på hvad type emballage du søger? er det papkartoner, trækasser eller evt. flaskekasser i  flammingo til forsendelse.

Mvh

Ravn

Fra frederikssund
Tilmeldt 25. Nov 06
Skrevet kl. 16:51

hej Ravn

jeg kan godt se at jeg ikke har forklaret mig ordentligt.. det jeg søger er godkendte emballager til forsendelse med postdanmark og fragtmænd

det kan være i pap og flamingo  for så vidt også trækasser..men nok mest pap og flamingo og helt fra en enkelt til seks stk kasser/æsker

mvh jan

Tilmeldt 3. Feb 06
Skrevet kl. 10:01

Hej Jan

Det ville nok være en rigtigt god ide at undersøge kundernes behov lidt bedre, inden du giver dig i kast med at hjemtage de helt store mængder.

Jeg sender dig lige en privat  besked mht. hvordan du evt. kan gribe sagen an.

Mvh

Ravn

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)