Hej Aminoer. Jeg har brug for hjælp og forsalg til en mere kreativ forside til min webshop. Jeg har webshoppen almaogjacob.dk som sælger økologisk børnetøj, sutter, håndstrikket baby- og børnetøj, og håndhæklet tæpper. Jeg kan egentlig god lide shoppen som helhed men jeg er træt af min forside for den ser kedelig ud og der står alt for meget tekst. Så har du et kreativt forslag? Har tænkt lidt på nogle tegninger/ billeder som kan illustrer fx. Nyhedsbrev, Levering og betalingsmetoder. Håber der kommer en masse gode forslag alt er velkommen Mvh Agnete Justesen
|
Hej Agnete
Jeg synes også i har en meget pæne shop, og skulle jeg komme med et forslag så skulle I måske tænke i et stemningsbilleder af legende og smilende børn som leger ude i naturen, skoven, stranden for at understrege det "naturlig" i jeres metervare. Endvidere er siden måske en smule fersk, det kunne godt være flere "naturlige" farver, jord og himmel farver og knap så meget grå som ikke er så "naturlig".
Jeres kunder køber tøj efter årstiden så evt. lav et vinter, forår tema osv. evt. bare et enkelt blad, snefnug elle andet element som kan være med til at skabe en illustion om årstiden.
Du er selvfølgelig også velkommen til at se lidt på nogle at de webshop som vi har designet, det kunne være at der var en enkelt ting du kunne lade dig inspirere af(der er vist også).