Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til en mere kreativ forside...

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Risskov
Tilmeldt 6. Sep 06
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg har brug for hjælp og forsalg til en mere kreativ forside til min webshop.

Jeg har webshoppen almaogjacob.dk som sælger økologisk børnetøj, sutter, håndstrikket baby- og børnetøj, og håndhæklet tæpper. Jeg kan egentlig god lide shoppen som helhed men jeg er træt af min forside for den ser kedelig ud og der står alt for meget tekst.

Så har du et kreativt forslag?

Har tænkt lidt på nogle tegninger/ billeder som kan illustrer fx. Nyhedsbrev, Levering og betalingsmetoder.

Håber der kommer en masse gode forslag alt er velkommen Big Smile

Mvh Agnete Justesen 

Alma & Jacob - Økologisk og bæredygtigt legetøj valgt med omtanke almaogjacob.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:03

Hej Agnete

Jeg synes også i har en meget pæne shop, og skulle jeg komme med et forslag så skulle I måske tænke i et stemningsbilleder af legende og smilende børn som leger ude i naturen, skoven, stranden for at understrege det "naturlig" i jeres metervare. Endvidere er siden måske en smule fersk, det kunne godt være flere "naturlige" farver, jord og himmel farver og knap så meget grå som ikke er så "naturlig".

Jeres kunder køber tøj efter årstiden så evt. lav et vinter, forår tema osv. evt. bare et enkelt blad, snefnug elle andet element som kan være med til at skabe en illustion om årstiden.

Du er selvfølgelig også velkommen til at se lidt på nogle at de webshop som vi har designet, det kunne være at der var en enkelt ting du kunne lade dig inspirere af(der er vist også).

Fra Risskov
Tilmeldt 6. Sep 06
Skrevet kl. 19:20

Hej Henning.

Mange tak for din ide har fået lidt at tænke over og tror jeg skal have fat i nogle børn og få den puttet i noget af det tøj jeg selv laver så shoppen kan blive lidt mere levende... og så høre dem der har lavet designet for mig om de kan ændre lidt i farverne..

Vil bare gerne kunne få den lidt mere spændende..

Tak for dine ideer og fordi du ville bruge lidt af din tid.

Mvh Agnete Justesen

Alma & Jacob - Økologisk og bæredygtigt legetøj valgt med omtanke almaogjacob.dk

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 08:52

Lige lidt tanker i punktform

• Hvorfor har i et E favicon?... det lille billede i adresselinien... og i den orange farve som ikke optræder på jeres webshop
  • Jeg ved ikke helt om den "handelsikkert" behøver at stå lige i ens øjne med det samme...
  • Jeg kan god lide jeres nedtonede stil hele vejen igennem...
  • Måske forstør alle jeres procenter med et ikon af en art... et eller andet smart web 2.0 ting ;-)
  • evt lige skrive hvor meget de sparer ved tilbuddet på de seks varer på forsiden
  • ellers føler jeg mig som om jeg går rundt i babyforretning med den lækre babyblå farve I har brugt... men den er nu lidt drenget, hvad nu hvis man har en pige ?
  • En tanke, det er sikkert ikke muligt, men hvad om der blev skiftet farve hvis man nu har en pige til en blød lyserød, og til en blød lyseblå hvis det er en dreng man køber ind til?

det var bare lige lidt hurtige tanker herfra...

Fra Sindal
Tilmeldt 25. Oct 07
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 11:26

Lige en kommentar til Brian....Efavicon er noget du har indstalleret på din computer, og derfor kan man ikke klandre Agnete for den.
Jeg har den ikke på min putter.
Hvis du ikke kan lide den orange kan du altså vælge en anden farve.

Hej Agnete
Ang. handelsikker, du må gøre op med dig selv om det er vigtigt for din målgruppe at vide, din shop er handelsikker. Er svaret nej bør du flytte den et mere diskret sted hen.

Ang. dit fødselsdagstilbud: det er der ingen der ser! Du skal blæse "FRAGT KUN 15KR, KUN I JANUAR!" eller noget ellers virker det ikke og du får ingen øget salg og det er jo det der er meningen med gode tilbud. Blæs det op, så sælger du oz til nogen af dem der ellers ville have tænkt lidt over det og så aldrig kommer tilbage. Kan du følge mig?

Jeg syns oz siden burde være mere kønsneutral og ja brug natur billeder og farver, put nogen børn i det tøj du sælger og få kunden til at føle at du henvender dig direkte til dem.

En god ting på en webshop er altid et superknaldgodt tilbud på forsiden og blæs altid sparprisen op, så den fanger øjet.

Et forslag til illustrationer kunne være streg tegninger af baby udstyr på baggrunden. f.eks. sutter, rangler, bamser etc. i en lys farve.

Forstår du hvad jeg mener?

eller ser det da lækkert ud :)

Yuki – stille som sne?? http://www.yuki-design.dk post@yuki-design.dk
Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 11:39

Hej Agnete,

Jeg tror at bare nogle enkelte ´´rammer´´ rundt om de tekster som er i højre side vil give ret meget. Og især hvis du for dem lavet med runde kanter, så ville det heller ikke virke for kraftigt.

Få dem lavet i nogle forskellige klare farver som ikke er for kraftige, men heller ikke for svage.

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Fra Risskov
Tilmeldt 6. Sep 06
Skrevet kl. 13:29

Hej Brian.

Mange tak for dine ideer vil ændre lidt og så få en anden farve.. men har egentlig aldrig tænkt på den blå som en drenge farve.  Shoppen skal bare peppes lidt op.. men har fået en masse gode ideer nu.

Tak for det og fordi du ville bruge lidt af din tid.

Mvh Agnete 

Fra Risskov
Tilmeldt 6. Sep 06
Skrevet kl. 13:40

Hej Yuki.

Mange tak for dine tip og ideer.

Tror jeg vil flytte handelsikker så den står et neutral sted på siden.. og jeg kan sagtens følge dig angående fragten og tilbud

Vil have ændret farverne og så et mønster i baggrunden.. men jeg har fået mange gode ideer så der er lidt at arbejde med.

Tak for dine ideer og fordi du ville bruge lidt af din tid.

Mvh Agnete 

Fra Risskov
Tilmeldt 6. Sep 06
Skrevet kl. 13:42

Hej Nicolai.

Det lyder som en god ide med nogle rammer som har runde kanter, det vil jeg prøve at arbejde lidt med.

Tak for din ide og fordi du ville bruge lidt af din tid.

Mvh Agnete 

Fra Tranbjerg J
Tilmeldt 30. Sep 07
Indlæg ialt: 382
Fra  Kommunikationspartiet Skrevet kl. 14:05

Hej Agnete.

Generelt en pæn hjemmeside, som med nogle små justeringer kan blive endnu bedre. Smile

Jeg fokuserer meget på det rent tekstmæssige. Som du også selv nævner, så er der lige lovligt meget tekst - eller der bør måske bare være en bedre sammenhæng mellem tekst og billeder. Stemningsbilleder, som Hr. Wraae foreslår er en rigtig god idé.

Din velkomsttekst er placeret i højre side af sitet - den mener jeg, skal være i venstre, hvor du har handelsikkertmærket placeret.

Måske bør du variere farverne på skriften, således at det ikke er den samme i både menupunkter og øvrig tekst. Det glider lidt sammen og bliver uoverskueligt. Det er sådan jeg oplever det.

En anden mindre detalje er spejlingen i logoet. Den ville jeg undgå.

Håber det kan bruges. Held og lykke med det hele! Smile

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)