Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

3 af de nemme

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Middelfart
Tilmeldt 3. Dec 07
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogle, som i pædagogiske vendinger kan forklare mig, hvad følgende præcis betyder:

- Total antal hits for perioden.

- Hits genereret af søgerobotter ved indeksering ( ......% )

- Total antal besøgende ( uden søgerobot )

De hjerteligste hilsner Diane Froebutikken.dk Nostalgisk butik, hvor originalerne genoplives og trendy nyheder opleves.

Fra Middelfart
Tilmeldt 3. Dec 07
Skrevet kl. 19:35
Var der virkelig ingen, som vidste det ?

De hjerteligste hilsner Diane Froebutikken.dk Nostalgisk butik, hvor originalerne genoplives og trendy nyheder opleves.

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 19:50

Hej Diane

Et hit er hver gang en side bliver "vist", så en besøgende der får vist 10 sider på din hjememside under et besøg genererer 10 hits.

En søgemaskine robot køber aldrig noget i din webshop og er derfor uinteresante. Men deres besøg er nødvendige for at du kan findes på fx. Google. Antal hits er egentlig ikke interessant, det er derimod antallet af besøgende brugere på websitet og til dels antallet af hits per bruger, idet det fortæller noget om hvor interessant de finder den.

Mvh Jesper

Fra Middelfart
Tilmeldt 3. Dec 07
Skrevet kl. 19:57

1000 tak Jesper.

Dejligt informativt og pædagogisk velformuleret svar som altid fra din side Smile

Fra Køge
Tilmeldt 3. Feb 07
Indlæg ialt: 146
Skrevet kl. 23:08

I den oprindelige betydning er et "hit" ikke en vist side. Det er et vist element, så hvert billede osv. på en side, der vises, genererer et hit.

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 12:31
Froebutikken:
Jeg kan se, at det er Scannet's statistik du spørger til. Det er vigtigt at pointere, at Scannet af uvisse årsager har valgt at kalde "Total antal hits" for "Total antal besøgende".
Det tal der står dér er Ikke lig med mennesker der har været inde på din side.

Jeg har beklaget mig over det flere gange, men der sker ikke rigtigt noget på statistik-fronten hos dem.
Hvis du er ude efter det reelle antal besøg, skal du ned og rode i "Link referer" og tælle dem sammen (minus no-referer) og så lægge et par stykker til, der har fundet din side helt uden hjælp.

I min shop er "total antal besøgende" mange hundrede procent af det reelle tal. Det er skide irriterende.
Fra Middelfart
Tilmeldt 3. Dec 07
Skrevet kl. 13:35

Ok, ja det rokkerer jo lidt rundt på det hele.

Det vil jeg også lige brokke mig lidt over så.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)