Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flere restriktioner på gratis-versionen?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin.

Jeg har på det seneste oplevet nogle nye restriktioner i gratis-udgaven, f.eks. max. 25 rækker i kassekladden og loft på 300.000 kr i omsætning for brug af crowd.

Har det sammenhæng med Vismas køb, fordi Dinero derved bliver mere rentabelt? Dette er dog mindre relevant, mere relevant er det, om vi skal forvente flere stramninger i gratis-versionen? Maks på 25 rækker i kassekladden er selvsagt nogo, hvis man importerer fra csv-fil, hvilket jeg og mine kunder ofte gør. Der er ret ofte flere en 25 rækker her.

Hvis der kommer flere stramninger, skal jeg bede om, at de bliver annonceret i forbindelse med årsskiftet - og måske der endda få øje for Pro-versionen :-)

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jørgen

Hele ideen med Dinero, har været at nye iværksættere, kunne få et godt regnskabsprogram gratis, så de kunne komme igang.
Det vi har oplevet, er at mange har valgt at fortsætte med den gratis del, selvom de havde opbygget en fin forretning.
Derfor har vi strammet de to nævnte ting op, hvor målet er, at dem der er igang, skal betale for dem der er små.

Vi har ingen planer om flere stramninger, men jeg vil ikke love dig noget på den længere bane.
Men jeg forventer ikke det sker vil jeg sig.

De bedste hilsner

Martin

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Tak for hurtigt svar! Jeg kan se det overordnede. Jeg må så prøve at sælge forklaringen til de, jeg har anbefalet den gratis version.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jørgen Kirkegaard:

Tak for hurtigt svar! Jeg kan se det overordnede. Jeg må så prøve at sælge forklaringen til de, jeg har anbefalet den gratis version.



Jeg er ked af, hvis du får problemer ud af det.
Det er jo ikke noget du kan kontrollere eller gøre noget ved.
Men hvis de tænker lidt over det, tror jeg de kommer frem til at Pro er rasende billigt, med support og alt der følger med.

De bedste hilsner

Martin

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jørgen Kirkegaard:
..måske der endda få øje for Pro-versionen :-)
Ja, som jeg skrev, kan det jo blive det gode resultat for alle parter :-) Ikke kun, at man finder Pro billig, men også at man får øjnene op for nye faciliteter, som kan lette arbejdsgangen, give bedre overblik osv.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)