Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler du penge og en partner til din nye virksomhed?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Nov 16
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Bankrådgivere er ikke uddannet til at give lån til iværksættere, og de forstår også sjældent vores tankegang. Jeg har netop solgt min seneste virksomhed, og er klar til nye udfordringer med at opstarte et nyt koncept. Mangler du kapital og en partner, så skriv til mig. Eneste krav er at du har dokumentation for at dit produkt har interesserede kunder, som er villige til at købe dit produkt.

Jeg giver svar til alle, som skriver herpå tråden eller mail til peterbr@mail.de , hvis du foretrækker dette.

Mvh.
Peter

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kan ikke skrive til dig privat?

Tilmeldt 13. Nov 16
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Skriv til peterbr@mail.de hvis du ikke ønsker at din idé ligger offentligt tilgængeligt.

Tilmeldt 8. Aug 13
Indlæg ialt: 325
Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ville da også være yderst dumt

Tilmeldt 13. Nov 16
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Min erfaring er at det er en god idé at dele sin forretningsidé med andre. Det kan give nogle vigtige input til at komme videre.

Tilmeldt 8. Aug 13
Indlæg ialt: 325
Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er også sandt, dog ikke overfor et så bredt publikum som herinde - men jeg tror også det er de færreste herinde, som skulle have lyst til det :-)

Anyway :-)

Fra København
Tilmeldt 30. Jan 13
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Peter

Det er ikke lykkedes mig at finde noget på nettet om dig. Kunne du eventuelt sige lidt om, hvilke brancher du er interesseret i og eventuelt et link til dine tidligere virksomheder, så vi den anden vej kan se, om der er et match?

På forhånd tak.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

ville høre hvad for nogle områder du er intra i

Tilmeldt 13. Nov 16
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak til dem der har sendt mig mails og beskeder. Jeg har interesse i at investere i en virksomhed (ikke flere), og virksomheden skal have potentiale til at være present i 5-6 lande. Jeg har et godt netværk mange steder som vi kan trække på. Det som jeg ved allermest om er at ekspandere på franchisebasis, idet mine 4 tidligere virksomheder alle var franchisegivere. Franchise kan gennemføres på mange områder, og ikke kun som detailhandel. Hele idéen bag franchise er at uddelegere ansvaret. Jeg har drevet virksomheder med op til 20 franchisetagere (og op til ca. 100 ansatte i organisationen). De områder jeg er stærkest på er strategi, udvikling og juridiske forhold. Jeg bor i Flensborg, og har derfor et godt kendskab til det tyske marked

Tilmeldt 13. Nov 16
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har stadig kapital til at udvikle din forretning, og deltager gerne som partner.
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)