|
John:Foreløbig gratis - men hvor længe ???
Nu blev gratis versionen så udhulet at jeg ikke længere kan bruge den... så nogle få måneder.
Nu blev gratis versionen så udhulet at jeg ikke længere kan bruge den... så nogle få måneder. |
Hej Mads. Ja, der er måske egentlig ikke noget, som er helt gratis. Det har denne historie bekræftet. Jeg er lidt nysgerrig: Hvad er udhulet for dit vedkommende? |
Det er helt rigtigt at vi fjerner import fra fra gratisbrugere, til gengæld får de en sprit ny kassekladde der er langt hurtigere og så fjerner vi begrænsningen på 25 bogførte linjer. De bedste hilsner Martin |
Ja, det er ikke fordi det er mega dyrt - det er bare endnu et press for at få presset gratis brugerne over i Pro udgaven (i er bare ude på at tjene penge, sagt med et smil på læben :)) |
Ja vi er helt sikkert ude på at tjene penge, det har jeg aldrig lagt skjul på :-) Men jeg mener nu også at gratisbrugerne får meget. Langt de fleste nye ting vi laver, får de gratis med og denne ændring er jo på ingen måde kun en forringelse. Der er også noget der er givet frit og så en helt ny kassekladde, som er til fri brug. Så fokus på at hjælpe de små er 100% intakt. Men jeg forstår irritationen, jeg hader selv at bliver "tvunget" til at betale for ting.
Martin |
Så ikke helt i tråd med indlægget i denne tråd http://www.amino.dk/forums/t/278571.aspx. Martin Thorborg, Skrevet to, 17 nov 2016 kl. 20:09: "Vi har ingen planer om flere stramninger, men jeg vil ikke love dig noget på den længere bane." ..men det behøver vi vel heller ikke at vade mere i. |
På det tidspunkt havde vi ingen planer, så det er nu helt rigtigt. Men jeg vil nu heller ikke kalde det en stramning da vi også åbner op for noget der ikke var frit før. Og jeg vil ikke afvise at vi finder flere omlægninger, men vi har ingen aktuelle planer for det. De bedste hilsner Martin |
Forstår man kan være ked af noget forsvinder - (men faktisk i den grad erstattes af andet godt( MEN i en gratis ting er det vel svært at garantere noget evigt? Venlig hilsen John H |
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com