Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjææælp - Opstart af site

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 14. Dec 07
Indlæg ialt: 331
Fra  Mødebooking.com Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brugere,

Jeg er lokaliseret i Filippinerne, og ønsker at starte et lign. Danmark by night (www.dkbn.dk) site i filippinerne.

En KORT beskrivelse -  jeg vil starte med at hyre et par fotografer og sende dem ud i byen. De skal selvfølgelig tage billeder og aflevere så mange visitkort som muligt, med formål for at få diverse brugere til at at signe sig op på sitet. Når en bruger har signet sig op, kan han frit chatte med andre brugere, og der vil blive mulighed for at læse en ugentlig event portal m.m. Der skal selvfølgelig være andre funktioner på sitet, men det vil komme løbende...

Er der nogle der har gode erfaringer med dette, eller folk som har nogle gode inputs så må i meget gerne hjælpe mig. 

Filippinerne består af over 7000 øgrupper og har en befolkning på over 80 mill mennesker, i den filippimske kultur er det meget normalt at gå ud på cafe/disco et par gange om ugen, så målgruppen er stor og meget tilgængelig, da de elsker billeder og elsker at møde nye mennesker.

Håber at få nogle fede ideer/inputs!

Tusind tak

Mvh

Kristian Jørgensen

www.tigershare-telemarketing.com 

Kristian Joergensen
www.moedebooking.com

Tilmeldt 2. Oct 06
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 22:44

Hvem er din målgruppe?

Der er utrolig stor forskel på dem i Angeles City og Metro Manila/Manila.
Og Hvis du bare tager en by som Baguio så er der utrolog mange koreanske studerende så man skulle måske overveje at lave en "option" hvor man kan vælge hangugo (koreans skrift).

Men det er 6år siden jeg sidst har været der så kan være det hele har rykket sig lidt, men tror at det er et utrolig godt initiativ at tage. 

Fra København
Tilmeldt 14. Dec 07
Fra  Mødebooking.com Skrevet kl. 09:14

Hej Tak for svar,

Min målgruppe vil selfølgelig ikke være expacts bosiddende i Angeles, det vil primært være college/universitet studerende samt folk der har et OK job - Altså middelklassen og opefter!

Med den koreanske skrift har du måske ret, men igen de kommer jo til Filippinerne for at studere engelsk. Men jeg ved markedet er stort jeg er bare lidt i tvivl om hvordan jeg skal gribe det an, fra dag et af......

Kristian Joergensen
www.moedebooking.com

Tilmeldt 2. Oct 06
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 14:12

Jeg en ide til dig så:

Der er en del utrolige populære teens få dem til at støtte op om projected og sige at de har en bruge på dit site, så vil der ikke gå længe før der er en hel masse nye brugere.
Jeg snakker om populære "cosplayers" som en del middelklasse (og op efter) ser op til. (Passer også godt til din målgruppe vil jeg tro)
Du kunne evt få dem til at skrive i deres jounal eller fortælle lidt om det i deres "channels".
Hvis de er søde så får du dem sikkert til det for næsten ingen penge.
Ellers vil jeg prøve at gå ind på "friendster" og reklamere lidt, evt i forumer og "shoutouts" der er en rigtig stor del af Filippinernes ungdom inde på det site.

Det ville være en start at få lavet sitet og uploadet det :D

Tilmeldt 3. Jan 08
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 18:16

Lyder som en fed idé.

Jeg ville hyre et par lækre tøser og dele flyers ud på de diskoter din målgruppe kommer eller evt få trykt nogle t shirts og del dem ud på skoler og diskoer..

Thomas

Fra København
Tilmeldt 14. Dec 07
Fra  Mødebooking.com Skrevet kl. 10:39

Hej Alle,

Tak for svar!

Et til spørgsmål, når min site er kommet op køre og jeg har fået et x antal brugere på sitet. Hvilke indtjenings muligheder skal jeg så satste på, Bannersalg?, guldprofiler? eventguide? osv.

Er der nogle der har andre forslag?

Kristian Joergensen
www.moedebooking.com

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)