Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes i?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Vanløse
Tilmeldt 15. Mar 13
Indlæg ialt: 150
Fra  Dream Tattoo Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Mathias Riis:

Jeg ville skaffe trafikken ved at arbejde målrettet med SEO i de forskellige byer rundt omkring i landet. Trafikken fra Google som du kan få hvis du laver en god søgemaskineoptimering er gratis og bliver ved med at vælte ind, dag efter dag.

Søgninger som "kørekort københavn" eller "køreskole københavn" (indsæt hvilken som helst by med 10k+ indbyggere) er rigtig gode at gå efter.

Det vil ikke være nemt at komme øverst på alle disse søgninger, men heller ikke umuligt. Og det vil være rigtig meget værd hvis du formår at gøre det. Du kan læse meget mere om søgemaskineoptimering inde på riismedia.dk/seo/ hvis du skal have et overblik og nogle gode tips til både linkbuilding og lokal seo :-)

Tusind tak Mathias fordi at du gav dig tid til at svare. 
Jeg er bevidst om SEO og sidder og læser tit her på amino om gode råd. Mit dilemma er bare som beskrevet, at hvis jeg ingen køreskoler har på siden så hopper folk lynhurtigt ud af siden igen. Så er trafik nyttesløs. 
og hvis jeg ingen trafik har, ergo ingen køreskoler. 
Derfor jeg har stillet spørgsmålet, om der var nogen der havde gode idéer, og har listet noget af det op jeg har tænkt på :)

http://www.dreamtattoo.dk - Tatovering fra 400,- pr. time. Piercing fra 350,- pr. piercing.

Fra Herning
Tilmeldt 30. Nov 14
Indlæg ialt: 153
Fra  Riis Media Skrevet kl. 16:43

Det har du selvfølgelig helt ret i - det havde jeg lige overset :-)

Jeg ville bare selv finde køreskoler igennem nogle af de andre kørekortportaler, krak osv, og så taste deres data ind manuelt. Start med de 5-10 største byer og så gå i krig med SEO bagefter. Det kræver naturligvis en hvis mængde tid, men så er du ligesom fra start.

Efterfølgende kan du jo lade køreskoler betale, for at få bedre eksponering inde på din side. Og når du først har gang i hjulet, er det meget nemmere at få gode placeringer på Google rundt i hele landet og få køreskolerne med.

Laver systematisk leadgenerering med LeadMotoren - til B2B SaaS, konsulenter og IT virksomheder der vil skalere op.

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 16:55

Dream Tattoo:

Tim J. F. Nielsen :

Ja  lokation og pris vil jeg mene er basis information, som brugerne absolut skal kunne søge på. Faktisk vil det være optimalt, hvis du har så meget info med som du kan finde, og din ekstra service til køreskolerne, kunne så være at købe særlige placeringer på dit site.

Ja det er selvfølgelig en idé. :)

I forlængelse af hans idé, så kan du også tilbyde de første 6 måneder gratis, med eventuel plus funktion, hvis man tilmelder sig inden en eller anden dato. Så opstøver du alle de køreskoler du kan komme til, ringer til dem og fortæller om dit produkt. Der skal selvfølgelig ikke være nogen hage, så hvis de ikke bryder sig om produktet efter de 6 måneder, så kan de melde sig ud uden problemer og ikke betale en klink.

Om de 6 måneder er fra hvornår de opretter sig eller fra deadline for muligheden er op til dig selv.

Så har du 6 måneder til at sprede budskab og skabe en online profil. Derefter, forhåbentlig, bliver de hængende og køber de plus features de vil komme til at savne efter prøve perioden.

6 måneder kan måske virke længe, men det giver dig mere tid at løbe på end måske 2 måneder, og er større incitament for køreskolerne end de 2 måneder.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Vanløse
Tilmeldt 15. Mar 13
Fra  Dream Tattoo Skrevet kl. 18:51

Mathias Riis:

Det har du selvfølgelig helt ret i - det havde jeg lige overset :-)

Jeg ville bare selv finde køreskoler igennem nogle af de andre kørekortportaler, krak osv, og så taste deres data ind manuelt. Start med de 5-10 største byer og så gå i krig med SEO bagefter. Det kræver naturligvis en hvis mængde tid, men så er du ligesom fra start.

Efterfølgende kan du jo lade køreskoler betale, for at få bedre eksponering inde på din side. Og når du først har gang i hjulet, er det meget nemmere at få gode placeringer på Google rundt i hele landet og få køreskolerne med.

Tusind tak for dine indput.. jeg vil helt sikkert bruge noget af det :)

http://www.dreamtattoo.dk - Tatovering fra 400,- pr. time. Piercing fra 350,- pr. piercing.

Fra Vanløse
Tilmeldt 15. Mar 13
Fra  Dream Tattoo Skrevet kl. 18:58

Jonas:

I forlængelse af hans idé, så kan du også tilbyde de første 6 måneder gratis, med eventuel plus funktion, hvis man tilmelder sig inden en eller anden dato. Så opstøver du alle de køreskoler du kan komme til, ringer til dem og fortæller om dit produkt. Der skal selvfølgelig ikke være nogen hage, så hvis de ikke bryder sig om produktet efter de 6 måneder, så kan de melde sig ud uden problemer og ikke betale en klink.

Om de 6 måneder er fra hvornår de opretter sig eller fra deadline for muligheden er op til dig selv.

Så har du 6 måneder til at sprede budskab og skabe en online profil. Derefter, forhåbentlig, bliver de hængende og køber de plus features de vil komme til at savne efter prøve perioden.

6 måneder kan måske virke længe, men det giver dig mere tid at løbe på end måske 2 måneder, og er større incitament for køreskolerne end de 2 måneder.

Tusind tak for det. Jeg kan helt sikkert bruge dit indput. 

Det kunne godt være at man skulle kigge noget mere efter at de skal have 6 måneder frem for 2 :)

Fra Vanløse
Tilmeldt 15. Mar 13
Fra  Dream Tattoo Skrevet kl. 08:47
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg bumper lige denne her, hvis der nu lige skulle være flere som havde gode idéer :)

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)