Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til iværksætterprojekt.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg er studerende på Aarhus Erhvervsakademi, hvor jeg læser en PBA i Innovation og Entrepreneurship. Her skal min gruppe og jeg i gang med et projekt, hvor vi skal finde en eller flere problemstillinger, som vi kan idéudvikle ud fra. 

Derfor vil jeg høre jer, om i har nogle udfordringer i hverdagen, som kunne effektiviseres eller problemstillinger generelt bare tumler med. Alt kan bruges, også selvom det måske kan virke lidt langt ude. 

Et eksempel kunne være som nedenstående.

Jeg har i min tid her på forummet ofte oplevet, at brugerne mangler/søger producenter til fx tøj i forskellige lande. Ud fra denne problemstilling, kunne man så lave en portal/webpage der samler tøjproducenter fra forskellige lande, så processen for søgning af producent gøres lettere. 

Håber i har tid og lyst til at svare på mit indlæg

På forhånd tak

Kasper.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper

Det med tøjproducenter tror jeg er en fremragende ide - du har fuldstændig ret i, at rigtig, rigtig mange efterspørger netop dette. 

Tænker I i webbaserede løsninger? 

Hvis ja, så har jeg selv tænkt på dette: 

Der findes i dag titusindvis af portaler for folk, der søger hjælp eller information, der kan løse deres problem; JustEat, Boligportalen, Jobindex, Jobtilunge.dk osv.... Men her den anden dag skulle jeg finde en massør, og jeg anede ikke, hvem der var gode - jeg googlede, og kunne ikke rigtigt finde noget. Hvad med en side, hvor folk kan se massører i området + anmeldelser. Så kan massørerne betale xx,- pr. kunde, de får igennem jeres site. 

Held og lykke. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 16:29