Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udstede faktura

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Sep 16
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 🙃


Mine kommende samarbejdspartnere bliver primært kommunale forvaltninger?

Kan I dele jeres erfaringer med at få lavet og sendt fakturaer?!

Der findes mange hjemmesider hvor de tilbyder gratis skabeloner ? Er de brugbare ?


Fra 2840
Tilmeldt 31. May 05
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Frem for at kaste dig ud i manuelle systemer og egen-udviklede skabeloner, så synes jeg du skal overveje at gøre brug af Dinero i en gratis eller betalt udgave. Ud af boksen får du foræret rigtig meget i forhold til fakturering og bogføring og så er det nemt at bruge oven i hatten.

Jeg er selv PRO-bruger og afsindig glad for det. De basse-ører man betaler for dette er hentet 100 gange i sparet tid som så kan bruges på at skabe indtægt frem for tidsrøvende papirarbejde.

Da du kan prøve det gratis så er der ikke nogen risiko ved at kaste dig ud i det.

God aften.

Mvh Pilde

[Signatur med link udenfor signaturfelt fjernet af moderator i henhold til Aminos regler]

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 313
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej! 

Jeg vil ligesom Pilde anbefale dig at bruge en af de online værktøjer, som er tilgængelige. Jeg bruger Dinero Pro af følgende grunde:

- Jeg kan bruge det på farten
- Det er så let at bogføre, at man kan gøre det uden nogen form for økonomisk baggrund
- De har automatisk rykkersystem, samt inkassosag
- Alle virksomheder er indlæst via CVR, så du blot kan indtaste virksomhedens navn eller CVR
- Du kan designe din egen faktura

Du bliver glad for det - og du kan jo starte din gratis version, hvor du må omsætte 1.000.000 uden nogen form for betaling. Når du når 1.000.000 kr, så har du nok heller ikke så meget i mod at skulle betale for det :-)

Tilmeldt 20. Sep 16
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for indput :)

Tilmeldt 20. Sep 16
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for input :)

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1314
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du handler med myndigheder (fx kommuner) skal du sende en elektronisk EAN-faktura. Så fakturaskabeloner er i den sammenhæng helt ligegyldige.

MVH
Kirsten

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt ligegyldigt er det vel ikke når eksempelvis Dinero ganske enkelt håndterer EAN faktura i deres skabelon.

Tilmeldt 20. Sep 16
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 05:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan ligegyldigt ?

Tilmeldt 20. Sep 16
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 05:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad mener du W :)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)