Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Database med virksomheder? el.lign.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Feb 06
Indlæg ialt: 397
Fra  Rozone Scandinavia Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Af og til har jeg sendt lidt breve/"reklamer" ud til virksomheder, som jeg mener er potentielle kunder til min virksomhed.
- og det går altid ganske fint! :)

Men, men. Det er jo lidt af et arbejde - og selvom at det er dét værd, så tager det jo lidt tid, at sidde og kigge alle virksomheder igennem i en pågåældende by på fx De Gule Sider - og herefter selv "copy+paste" adresserne ind i et dokument.

Findes der noget nemmere/bedre alternativ til dette, hvor det måske allerede ligger i en database - klar til at lave lidt "brevflet" ud af?
Eller noget hvor, at man kan vælge de forkskellige virksomheder ud, og herefter trykke og "vupti" få dataene ned i en fil på ens computer?

Tror I ved hvad jeg mener :)

Hilsen Simon

Fra Trelleborg, Sverige
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 594
Fra  Catapult Skrevet kl. 13:14

KOB fungerer ganske fint og du kan søge på et utal af kriterier - til gengæld koster det jo så også en del penge. Kig på www.kob.dk , i dag hedder de experian, men i "gamle" dage hed de Købmandstadens oplysnings bureau.

Tilmeldt 22. Dec 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:30
Fra Ringsted
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 383
Skrevet kl. 13:58
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jo, der er bestemt andre og lettere muligheder.

Experian & TDC Navne & numre ervherv er 2 gode muligheder. De koster normalt ca. 8-10.000 i abonnement pr. år. Så det er mest hvis du skal bruge mange udtræk.

En 3. mulighed er at vi hos PB Marketing ApS kan foretage udtræk til dig. Det koster kr. 995 (excl. moms) pr. udtræk. Et udtræk kan indeholde op til 2500 emner. Du kan søge på geografi, antal ansatte, brancher, økonomiske nøgletal, virksomhedsform og meget andet. Lad mig høre fra dig, hvis vi skal lave et emneudttræk. 

En 4. mulighed er dette kursus http://www.amino.dk/forums/t/27587.aspx, som Anette Sand fra Inloco / Regnskabsskolen afholder i telemarketing. Det er undertegnede der underviser og Anette har fået en super god aftale, der betyder at alle deltagere på kurset - som en del af kursusprisen - får et halvt års gratis abonnement på Experians database.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)