Kære Amino's, Jeg har en IT firma på Frederiksberg der yder software udvikling samt drift og hosting. I løbet af af måned købes der omtrent for 70.000 kr. udstyr til kunder. Ikke det store, da det ikke er min kerneforretning, men for meget til, at jeg selv tager rundt og handler. Jeg mangler en leverandør, der fører og har kendskab til de kendte mærker, der kan overholde sine leveringstider eller som det mindste ringer, når det der bliver lovet, ikke kan lade sig gøre. I know, det burde være den gængse stil, hos alle selvstændige, men som i sikkert er bekendt med er service i dag, blevet et udvisket begreb. Om du sælger grøntsager eller IT, er høflighed og ægte service, efter min mening din vigtigste kompetance :-) Min nuværende leverandør, sjusker desværre med leveringstider og betalinger. Er i, eller kender i en dygtig leverandør så send mig gerne et link, del også gerne erfaringer og lignende. God dag til jer alle :-) Med venlig hilsen |
Hej Christian
Kan du være mere specifik omkring hvilke typer hardware/software du typisk handler, så er det lidt lettere at komme med konkrete bud for os :)
Er det highend server hardware med licenser eller er det officepakken og en pc-pakke eller hvad drejer det sig mere konkret om :)?
Hvilke krav har du til leveringstider og fakturering?
Mvh Mikkel
https://lighthousetech.dk/