Det her bliver det sidste jeg skriver, så tråden ikke bliver afsporet mere end allerede. Motivationen kender du ikke til. Som OP har skrevet, så har andre parter overtaget firmaet. Der kan være sket meget undervejs, eller ting kan være blevet sløjfet, ting der kunne have været "motiverende" i din optik. Det han skriver med firmaet er for at etablere noget baggrund med kompetencer, at han ikke er varm luft. Intet andet. Nu vil han bare lave noget nyt, men ved ikke helt hvad, derfor søger han herinde. OP, held og lykke. |
Jonas:Mikael christiansen:som beskrevet den forretning før har manglet noget motivation og budskabet kommer ud så der er mere kendskab til det , jeg mener det nye han starter ud skal han have mere motivation og der er så meget der kunne gøres bedre og der findes meget man kan starte op med hvis man vil arbejde hårdt så andre kommer til kende det nye man starterDet her bliver det sidste jeg skriver, så tråden ikke bliver afsporet mere end allerede.
Motivationen kender du ikke til. Som OP har skrevet, så har andre parter overtaget firmaet. Der kan være sket meget undervejs, eller ting kan være blevet sløjfet, ting der kunne have været "motiverende" i din optik.
Det han skriver med firmaet er for at etablere noget baggrund med kompetencer, at han ikke er varm luft. Intet andet. Nu vil han bare lave noget nyt, men ved ikke helt hvad, derfor søger han herinde.
OP, held og lykke.
jeg ved ikke rigtigt hvorfor det links skulle i tråden det var noget han havde ikke havde noget at gøre mere med ,
han burde mere skrive omkring hvad han kan
uddannelsen
arbejde erfaringer måske mere omkring det
passion hvad vil starte med intet står der om det
hvad han kan alt muligt , der står mest omkring Kringlexpressen.dk så der mangler noget i tråden hvad han kan , , jeg regner han kan mere end Kringlexpressen.dk