Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogle der kan bruge mig ??

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:
som beskrevet den forretning før har manglet noget motivation og budskabet kommer ud så der er mere kendskab til det , jeg mener det nye han starter ud skal han have mere motivation og der er så meget der kunne gøres bedre og der findes meget man kan starte op med hvis man vil arbejde hårdt så andre kommer til kende det nye man starter 

Det her bliver det sidste jeg skriver, så tråden ikke bliver afsporet mere end allerede.

Motivationen kender du ikke til. Som OP har skrevet, så har andre parter overtaget firmaet. Der kan være sket meget undervejs, eller ting kan være blevet sløjfet, ting der kunne have været "motiverende" i din optik.

Det han skriver med firmaet er for at etablere noget baggrund med kompetencer, at han ikke er varm luft. Intet andet. Nu vil han bare lave noget nyt, men ved ikke helt hvad, derfor søger han herinde.

OP, held og lykke.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:11

Jonas:

Mikael christiansen:
som beskrevet den forretning før har manglet noget motivation og budskabet kommer ud så der er mere kendskab til det , jeg mener det nye han starter ud skal han have mere motivation og der er så meget der kunne gøres bedre og der findes meget man kan starte op med hvis man vil arbejde hårdt så andre kommer til kende det nye man starter 

Det her bliver det sidste jeg skriver, så tråden ikke bliver afsporet mere end allerede.

Motivationen kender du ikke til. Som OP har skrevet, så har andre parter overtaget firmaet. Der kan være sket meget undervejs, eller ting kan være blevet sløjfet, ting der kunne have været "motiverende" i din optik.

Det han skriver med firmaet er for at etablere noget baggrund med kompetencer, at han ikke er varm luft. Intet andet. Nu vil han bare lave noget nyt, men ved ikke helt hvad, derfor søger han herinde.

OP, held og lykke.

jeg ved ikke rigtigt hvorfor det links skulle i tråden det var noget han havde ikke havde noget at gøre mere med , 

han burde mere skrive omkring hvad han kan 

uddannelsen 

arbejde erfaringer måske mere omkring det 

passion hvad vil starte med intet står der om det 

hvad han kan alt muligt , der står mest omkring Kringlexpressen.dk så der mangler noget i tråden hvad han kan , , jeg regner han kan mere end Kringlexpressen.dk 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 11:19

Mikael christiansen:

jeg ved ikke rigtigt hvorfor det links skulle i tråden det var noget han havde ikke havde noget at gøre mere med , 

uddannelsen 

hvad han kan alt muligt , der står mest omkring Kringlexpressen.dk så der mangler noget i tråden hvad han kan , , jeg regner han kan mere end Kringlexpressen.dk 

Jeg kan ikke dy mig, jeg er nødt til det her.

Linket i tråden er netop et bevis for, hvad han kan. Du vil vide hans arbejdserfaring, passion og hvad han kan.

Manden har bygget et firma op, der kunne blive umådelig stort. Det er mere end de fleste herinde kan prale af. Dig selv inklusiv.

Han var Kringleekspressen indtil han blev fjernet af eksterne partnere. Uddannelse er fuldstændig ligegyldig, hvis du har styr på, hvad du laver.

Han ved ikke, hvad han vil starte med. Derfor spørger han herinde, netop for at få inspiration eller tilbud til at komme med i noget eksisterende.

Se bort fra linket, lad som om, at det ikke er der. Og læs så det der står, ikke det du vil have, der skal stå.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:33

Jonas:

Mikael christiansen:

uddannelsen 

Jeg kan ikke dy mig, jeg er nødt til det her.

Linket i tråden er netop et bevis for, hvad han kan. Du vil vide hans arbejdserfaring, passion og hvad han kan.

Manden har bygget et firma op, der kunne blive umådelig stort. Det er mere end de fleste herinde kan prale af. Dig selv inklusiv.

Han var Kringleekspressen indtil han blev fjernet af eksterne partnere. Uddannelse er fuldstændig ligegyldig, hvis du har styr på, hvad du laver.

Han ved ikke, hvad han vil starte med. Derfor spørger han herinde, netop for at få inspiration eller tilbud til at komme med i noget eksisterende.

Se bort fra linket, lad som om, at det ikke er der. Og læs så det der står, ikke det du vil have, der skal stå.

jeg ved kunne lave andet der gav mere penge men jeg laver min passion , jeg ved kunne opbygget noget stort hvis jeg lavet noget andet men jeg laver det jeg ønsker og tænker ikke på overskud , jeg kan ikke prale ikke laver det jeg ikke ønsker , for jeg tænker ikke i penge men hvad jeg vil lave ,  jeg har den succes som er mulighed når man er ærlig i den branche jeg er i overvejer da en masse så også begynder tjene penge endnu så nemmere kommer ud med budskabet 

der er meget man kan lave med den rette passion og hvis ikke tænker i penge er der meget man kan lave så er det bare lave det man bedste til og så bide i sure æble at man arbejder for at tjene penge ikke for man laver sin passion og har det sjovt med det man laver , jeg har valgt lave udgifter husleje med mere og så lave det man brænder for 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 14:51
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej trådstarter,

det lyder ikke godt - desværre er der to personer som har kapret tråden med deres egen lille snak, hvilket er super ærgerligt at de ikke har mere respekt.

Anyway - kunne du lave en kringleexpres 2.0 - som er bedre, billigere osv. end den tidligere. Hvis du kender hele setup osv. så bør det være en mulighed.

Det eneste jeg vil råde dig til, er at bitterheden ikke må få overtaget i dig - fordi det kan koste langt mere end "bare" penge, men både humør og helbred - ting som man ikke kan købe for penge.

Og ellers er der jo masser af muligheder, idéer findes der masser af - der er bare ikke så mange dygtige personer til at udføre det, men eftersom du har vist det før, kan du også gøre igen. Ligesom jeg tabte selv 3 millioner på Roskilde Bank aktier, da de gik konkurs - penge som jeg havde tjent ved hårdt arbejde med min virksomhed - men igen, hvis man har tjent dem én gang, så kan man gøre det en gang til :-)

Så op på hesten, tag et par lange gåture ude i skoven, så kommer de vise sten lige pludselig til dig. Jeg tror ikke du skal sidde foran skærmen og tænkte hvad du kan finde på :-) fordi så får du bare "skrive blokade" og så sker der ikke noget.

Held og lykke - og skriv igen, når du laver dit næste guldæg :-)

Tilmeldt 14. Nov 16
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 18:21

Hey Marwe.

Tak for din kommentar.

Bitterheden er svær at slippe, men man skal jo videre :-).

Det er præcis de ting man gør, overtænker og sidder foran skærmen og går mere og mere i panik :-/, fordi man så gerne vil videre.

Det lyder sku heller ikke særlig fedt med din egen situation med bankkrakket.

Men en fed opmundring lige at få fra dig. Hvad roder du så med nu ?

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 21:50
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej igen,

jeg brugte 5 år for at komme tilbage på sporet igen, og jeg er heldigvis stadig selvstændig - og ja, det har kostet blod, sved og tårer.

Men i forbindelse med Roskilde Bank krakket og de mistede millioner, der fik 2 familiemedlemmer kræft og døde i løbet af 3 uger - helt ud af det blå.

Og de sidste par dage lå de ude på Roskilde sygehus og fik morfin, og der lå også måske 20-25 andre, der alle bare ventede på at dø - dem kan jeg forstå hvis de havde bitterhed - og i den forbindelse lovede jeg at jeg ville aldrig brokke mig om penge eller forretning.

Fordi uanset hvad, så skal vi allesammen væk én dag, og det kan jo ikke nytte noget at man bruger 5-6% eller mere af sit liv på at være bitter.

Så det eneste jeg håber for dig, er at du kommer tilbage på sporet, og kommer igen med 110% i forhold til før - og så husk at det kan godt være at du er blevet snydt, men du havde stadig bygget noget godt op - og det kan ingen tage fra dig - og du kan gøre det igen.

Så igen, tag alt hvad du tidligere har lært af dit projekt, og så byg noget nyt og stort op. Der findes masser af historier om folk som er blevet snydt, sportsfolks som ingen troede på, musikere som ingen troede skulle slå igennem, er blevet ved - og fået succes imod alle odds - og det kan du også gøre :-)

Tilmeldt 24. Feb 15
Indlæg ialt: 1
Fra  pashminasjal.dk Skrevet kl. 22:15

Prøv at se under freelancer

Er du den rette til tilrettelæggelse af produktion og markedsføring af øko vare?

Jeg kan godt bruge en der har forstand på bagerbranchen. Varen er i den retning.

Dbh Lars gt

Tilmeldt 7. Nov 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 01:04

Hej Lars.

Har du evt. Et link ?

Tilmeldt 14. Nov 16
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 01:14

Hejsa.

Det lyder da super spændende, kender branchen meget godt. skriv gerne en pb besked, jeg kan ikke finde dit indlæg under freelancer

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)