Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SMS Konkurrence - Billigst!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Nov 06
Indlæg ialt: 157
Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg ved emnet har været oppe, at vende adskillige gange herinde men nu vil jeg gerne have afgjort hvem der er billigst, og hvor meget man kan lade udbyderen tage for den pågældende service.

I mit tilfælde har jeg brug for en SMS gateway til, at afholde konkurrencer igennem et website, som bygger på disse konkurrencer. Jeg har oplevet meget høje priser på tjenesten her snakker vi et split på 80% til udbyderen, og oprettelse og keyword som løber op i ca. 5000 kr. blot i opstart. Kan det gøres billigere?

Håber at høre fra nogle der ved lidt mere om dette - på forhånd tak

Skal du kvitter smøgerne? Danmarks billigste e-cigaret får du hos eQuit.dk

Tilmeldt 27. Sep 07
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 12:09

Hej maximum,

Hvad er dine konkrete behov? Hvor mange sms'er har du brug for at kunne sende pr. måned, og til hvilken overtakseret pris?

Fra Give
Tilmeldt 8. Aug 06
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 12:26

Hej

Jeg tilbyder netop sådan en gateway, som kan overtaksere. Jeg tager 99 kr. pr. måned. 80% af nettoindtægten er ikke for meget. Du skal huske at der skal både fratrækkes moms, og tele selskabet skal også have sin andel. Det kan der ikke laves om på.

Fra Sønderborg
Tilmeldt 27. Jun 07
Indlæg ialt: 300
Skrevet kl. 12:53

Snak med COMWAYS.dk de tilbyder det pænt billigt.. mener de tager ca. 50% og et par få 100kr i måneden.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Nov 06
Indlæg ialt: 157
Skrevet kl. 15:13

Hvordan kan Comways så gøre det til 50%? Mener 80% er i overkantent.

Ved ikke hvad mine konkrete krav er, men har store forventninger til omsætningen igennem konkurrencerne. Hvor mange deltagere skal man have, før det kan betale sig, at anskaffe sin egen gateway?

Hedeby.Net:

Hej

Jeg tilbyder netop sådan en gateway, som kan overtaksere. Jeg tager 99 kr. pr. måned. 80% af nettoindtægten er ikke for meget. Du skal huske at der skal både fratrækkes moms, og tele selskabet skal også have sin andel. Det kan der ikke laves om på.

Skal du kvitter smøgerne? Danmarks billigste e-cigaret får du hos eQuit.dk

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 15:29

Du er mere end velkommen til at sende mig en mail, jeg kan helt sikkert hjælpe dig med en sms-konkurrence. Vi strikker en løsning sammen efter dine behov og sætter også prisen derefter. Derfor må du gerne skrive dine konkrete behov i en mail til mig, så vil jeg vende tilbage med et tilbud.

Jeg vil ikke nominere os selv til din "Danmarks billigste"-konkurrence, da det på ingen måde er det konkurrenceparameter vi ønsker at profilere os med. Vi tror der ligger meget mere end en pris bag den gode løsning.

// Jesper Skov

Fra Give
Tilmeldt 8. Aug 06
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 15:54

De tager 50% af nettoindtægten (Når moms, teleselskabsprovision, udgift til SMS er trykket fra). Når jeg skriver 80% er det den del af nettoindtægten DU får udbetalt. Så du får altså 30% mere udbetalt hos mig end hos comways (hvis jeg har forstået de 50% korrekt).

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)