Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Email-adresse med et eget domænenavn

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Nov 16
Indlæg ialt: 8
Fra  Lukket bruger Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej, alle!

Jeg er igang med at åbne

en webshop, hvor det ville være lækkert med en email-adresse, som ikke ender på @gmail.com f. eks.

Har tjekket rundt omkring på nettet, men kan kun finde steder, hvor man skal betale et beløb en gang om måneden.

Jeg søger dog mere en engangsbetaling, hvor jeg ikke skal betale, som et abonnement.

Håber, jeg høre fra jer :)

Fra Køge
Tilmeldt 30. May 15
Indlæg ialt: 43
Fra  NOVIX IVS Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lund

Du kan bruge det samme domain navn som du har til din webshop.

F.eks hvis din webshop hedder: www.Xlund.dk så kan din mail adresse hedde @Xlund.dk

Hvis du vil bruge dit eget domain som email adresse kommer du nok ikke uden om at betale en eller anden form for abonnement.

En af de løsninger mange gør brug af er Office 365, der kan du få din egen mail server for ca. 300 kr om året.

Du kan evt. læse mere på: 

https://products.office.com/da-dk/exchange/exchange-online

Tilmeldt 10. Nov 16
Indlæg ialt: 8
Fra  Lukket bruger Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak, for det hurtige svar!

Dog tror jeg, jeg vil leder lidt videre efter et ikke-abonnementsbaseret email-adresse :)

Fra Haslev
Tilmeldt 7. Oct 14
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 12. Nov 16
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Gætter på at du skal have et domæne sammen med din webshop. Når du har købt dit domæne, vil du kunne oprette en mail dertil i kontrolpanelet hos din host-udbyder :-)

Tilmeldt 10. Nov 16
Indlæg ialt: 8
Fra  Lukket bruger Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, Mads!

Jeg har tjekket Office 365 igennem, men jeg kan ikke finde et gratis abonnement.

Har du mulighed for at sende et link?

Tilmeldt 10. Nov 16
Indlæg ialt: 8
Fra  Lukket bruger Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, Anders!

Hvis jeg skal hoste en mail fra min domain-udbyder, GoDaddy, skal jeg betale ca. 36,- om måneden, hvilket jeg ikke rigtig er interreseret i.

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Det at registrere domæner, drifte opretholdelse af dem samt de tjenester du køber til (som f.eks. email) giver løbende udgifter til dem som du køber dem af.

De løbende udgifter afhænger hvor lang tid du bruger deres services og hvor meget (trafik eller plads, eksempelvis).

Udbyderne ønsker naturligvis at have deres løbende udgifter for dit forbrug dækket, så derfor kan du ikke købe de services som en engangsydelse.

Det svarer lidt til at have bil; der er altid løbende udgifter til bilen og jo mere du bruger den, jo flere udgifter er der.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Fra Køge
Tilmeldt 30. May 15
Indlæg ialt: 43
Fra  NOVIX IVS Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du begynder at sende mails ud til dine kunder, fra et andet domain end det du bruger til din Webshop, vil du med garanti miste kunder. Det virker useriøst og "fake" at sende mail fra et andet domain end det man bruger til sin webshop.

HUSK følgende: Det koster penge at tjene penge

Ca. 400 kr. pr. år for at bruge dit eget email domain er givet godt ud.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Hvis du kun ejer domænenavnet og har sat din egen server op, så kan du for eksempel bruge https://www.zoho.com. Hvis du derimod har købt et webhotel så gør de fleste udbydere det muligt at oprette en custom mailadresse.

Zoho er gratis og de guider dig gennem opsætningen.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)