Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Finde ejer af bygning/grund osv. Hvordan?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 9. Dec 08
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige et spørgsmål. Hvis man har udset eller tænkt på et bestemt sted, I København for mit vedkommende, hvad er den nemmeste måde at komme i gang med at finde ejerforholdene og kontaktinfo vedrørende ejendommene og grundene? Jeg ved at der findes et register af en art over boliger som man kan slå op, men hvad med feks fremtidige byggegrunde(der allerede er startet op men ikke færdiggjort), eller lejemål der er i gang med at blive ombygget osv. Er der et centralt register hvor man kan finde kontaktinfo angående alle mulige former for lejemål? Og så tænker jeg bagefter at man så skal kontakte eventuelle ejere eller ejendomsmæglere eller entrepenører.

Tilmeldt 19. Aug 15
Indlæg ialt: 288
Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :

G`aften Isaac, det register, du efterspørger hedder tingbogen.
I Tingbogen, kan du finde ud af hvem, der er tinglyst ejer af grunden og dermed den tilhørende ejendom.

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 227
Fra  Webfaktor Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ikke helt sikker på, hvad det nøjagtigt er du søger, men du kan finde mange oplysninger her:

https://www.ois.dk/

Tørklæder - Stort udvalg af lækre tørklæder i kashmir og silke. Masser af kendte danske designer tørklæder.

Fra København
Tilmeldt 9. Dec 08
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 23:58
Hvor mange stjerner giver du? :

bkonig:

G`aften Isaac, det register, du efterspørger hedder tingbogen.
I Tingbogen, kan du finde ud af hvem, der er tinglyst ejer af grunden og dermed den tilhørende ejendom.

Det var faktisk tingbogen jeg tænkte på(blandt andet). Tinglysning har jeg selv kigget på ifm bil-køb. 

Ellers andre ressourcer udover ejendomsmælgere som man kan bruge? Eller som er nødvendige? Eller finder man først ejeren/lejeren og derefter kontaktinfo på den ene eller anden måde? 

Tilmeldt 19. Aug 15
Indlæg ialt: 288
Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er jeg lidt i tvivl om præcist hvad du søger, men i tingbogen, kan du se hvem ejeren er og ejerens adresse. Såfremt tlf nr ikke er hemmeligt, kan du jo slå det op i tlf. bogen.

Kan ikke lige gennemskue, hvad du vil med en lejer eller en ejendomsmægler. Prøv at forklare, hvad din plan er.

Fra København
Tilmeldt 9. Dec 08
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 00:23
Hvor mange stjerner giver du? :

bkonig:

Nu er jeg lidt i tvivl om præcist hvad du søger, men i tingbogen, kan du se hvem ejeren er og ejerens adresse. Såfremt tlf nr ikke er hemmeligt, kan du jo slå det op i tlf. bogen.

Kan ikke lige gennemskue, hvad du vil med en lejer eller en ejendomsmægler. Prøv at forklare, hvad din plan er.

Min plan er at købe alle felterne i Matador bare i virkeligheden Cool

Nej altså det er hvis/når jeg ser et eller andet bestemt sted, så vil jeg gerne vide hvad jeg skal gøre for at høre nærmere angående eventuelle lejemuligheder på stedet. Feks storcentre og attraktive lejemål. Det synes jeg også at jeg har beskrevet ret klart. 

Nogle gange kan man jo være heldig at der står telefonummer/kontaktinfo til ejendomsmælgeren på ledige lejemål, men det gør der jo for eksempel ikke hvis lejemålet allerede er optaget. 

Man kan jo som udgangspunkt ikke bare gå ind på en byggeplads eller en forretning og spørge til ejerforhold og hvem man eventuelt kan leje kvm2 af. Men tak for svarene jeg går videre med dem når det bliver aktuelt. 

Tilmeldt 19. Aug 15
Indlæg ialt: 288
Skrevet kl. 00:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis et storcenter er under opførelse, tror jeg egentlig at du vil blive modtaget positivt, når du spørger til muligheden for at leje, men husk at overholde sikkerhedsforskrifter på byggepladsen.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)