Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny tegnestue der tegner i 3d.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 1. Jan 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvorfor!Efter at have fået Martin Thorborg’s bog ” Iværksætter til jeg dør” i julegave kunne jeg næsten ikke lave andet en at læse. (Perfekt gave til enhver iværksætter). Nu har jeg indset hvor vigtigt det er at synliggør sig for at få en god virksomhed. Derfor følger jeg opfordringerne i bogen og prøver at skabe et netværk som jeg forhåbentlig kan få en masse erfaringer ud af. Derfor vil jeg gerne reklamere lidt for mit firma der er en lille tegnestue der drives som enkeltmandsvirksomhed. Med tegnestuen ønsker jeg at give almindelig mennesker mulighed for at kunne få tegnet et byggeprojekt der udføres i 3d for at kunne give et visuelt billede af projektet inden første spadestik tages.

Firma profilJeg tager udgangspunkt i den arkitektoniske som den tekniske tilgang til designprocessen. Tegnestuens force er en intens interesse i at arbejde med opgaver indenfor 3D modeller og Visualisering af byggeriet. Ved hjælp af 3D projektering er hensigten at præsentere jeres projekt så loyalt som muligt.Tegnestuen besidder erfaringer som er opnået gennem årerne som ansat ved diverse tegnestuer, her har tilbygninger, ombygninger/nybygning af villaer, parcelhuse, rækkehuse, sommerhuse, ungdomsboliger samt erhvervsbyggeri udgjort en stor del af hverdagen. Derfor blev tegnestuen oprette i 2007 med henblik på at yde en kvalitet og service til store såvel som små bygherre.

Web: www.ArkitekturZonen.dk

E-mail: Info@ArkitekturZonen.dk

Fra Århus
Tilmeldt 13. May 07
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 10:57

Hej Ronald

Flot hjemmeside. Får du bruge for ingeniørbistand med hensyn til stålkonstruktioner så står vi gerne til rådighed.

Ib

Ib Khater ik@ik-e.dk www.ik-e.dk
Fra Odense
Tilmeldt 1. Jan 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 15:02

Tusind tak for det.

Det ville være super hvis andre havde nogen bemærkninger omkring hjemmesiden, så skulle de ihvertfald nok blive taget til efterretning Wink

Fra Århus
Tilmeldt 13. May 07
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 15:13

Downloads i Nyheder virker ikke:-) Synes ellers det er en lækker side. Enkelt og godt.

Ib Khater ik@ik-e.dk www.ik-e.dk
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)