Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger partner til ide koncept

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Jul 09
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer!

Står i den situation, at jeg selv mener (som så mange andre sikkert), at jeg har fundet en god ide med et ret sport potentiale.

Kort præsenteret så handler ideen om at digitalisere en ansøgningsproces - i dag gøres denne ansøgning 9/10 gange via brev. Målet er kort sagt at skabe en hjemmeside, der kan håndtere ansøgningerne på en nem og brugervenlig måde. Folk som sender disse ansøgninger er hovedsageligt unge studerende, hvilket blot understreger, at det vil være mere optimalt digitalt. Altså være bindeled mellem afsender og modtager!

Den optimale partner vil have viden om IT og at "komme" fra ide til kørende koncept. Skriv gerne PB, hvis du vil vide mere om projektet og skriv hvad du har af kompetencer. Så skal jeg nok uddybe.

Hører gerne fra jer! :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 227
Fra  Webfaktor Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det er en investor eller lignende du søger, så kan du jo være heldig at finde en her på Amino:

http://www.amino.dk/kapital/

Udover det, så tror jeg, at du skal være lidt mere konkret på, hvad du søger. Viden om IT - hvad vil det sige? En programmør, en systemadministrator, en frontendudvikler, eller eventuelt noget helt andet?

Og sidst men ikkemindst er jeg ikke sikker på, at jeg forstår konceptet. Er det jobansøgninger, du tænker på? Min erfaring er, at 9/10 allerede foregår digitalt og ikke via brev. Men det kan være, at det er noget andet, du mener...?

Tørklæder - Stort udvalg af lækre tørklæder i kashmir og silke. Masser af kendte danske designer tørklæder.

Tilmeldt 17. Jul 09
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke en investor jeg søger, nærmere en partner der kunne være interesseret i projektet. Og nej det er skam ikke jobansøgninger ;) Det er hvis ret givet, at disse allerede er digitaliseret.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)